جزئیات مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر اعلام شد

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: ثبت نام مسابقات ملی مهارت مقدماتی مسابقات جهانی مهارت با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی در استان بوشهر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر دوشنبه در نشست برنامه ریزی اجرایی مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر اظهار داشت: ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت مقدماتی مسابقات جهانی مهارت لئون فرانسه ۲۰۲۴ تا ۳۱ خرداد ماه با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی در استان بوشهر آغاز شده است.

وی اضافه کرد: مسابقات ملی مهارت همه ساله با هدف ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، معرفی ظرفیت‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای تا سطح مهارت‌های جهانی، شناسایی نقاط ضعف و برنامه ریزی برای رفع چالش‌های آموزش فنی و حرفه ای، فراهم ساختن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، شکوفایی مهارت‌ها و انگیزش در جوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای بوشهر با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۴۱ رشته و ۶ گروه تخصصی در استان بوشهر برگزار می‌شود، افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ۱۲ لغایت ۱۶ تیرماه، مرحله استانی ۲۶ و ۲۷ تیرماه و مرحله کشوری از هفته آخر شهریور تا نیمه آبان سال جاری برگزار می‌شود.

دراهکی شرایط سنی شرکت در این مسابقات ملی مهارت را حداکثر ۲۱ سال در رشته‌های انفرادی و در رشته‌های تیمی حداکثر ۲۵ سال ذکر کرد و افزود: البته رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، مکاترونیک، فناوری آب، سرویس و نگهداری هواپیما که فاقد شرایط سنی است و این فرصت مناسبی برای علاقمندان به این رشته‌ها جهت شرکت در مسابقات است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر گفت: ثبت‌نام متقاضیان این دوره از مسابقات تا ۳۱ خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت به صورت آنلاین و یا با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان‌ها ثبت نام کنند.

دراهکی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این مسابقات باید یکی از مدارک، گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در رشته‌های مرتبط، دیپلم کاردانش یا فنی وحرفه‌ای در رشته‌های مرتبط، فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه‌ای و دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی به غیر از رشته‌های امنیت سایبری- پردازش ابری، توسعه نرم افزارهای موبایل، راهکارهای نرم افزار برای تجارت، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و طراحی و توسعه وب، را دارا باشند.

وی تصریح کرد: کسانی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند، اما تاکنون موفق به دریافت گواهینامه بین المللی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام و پس از کسب نمره قبولی در آزمون‌های کتبی و عملی گواهینامه مهارت خود را دریافت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ