شرکت مبنا پنجره علیزاده تولید کننده برتر پنجره دوجداره و پنجره ترمال بریک

اقتصاد ایران: امروزه پنجره‌ دوجداره یو پی وی سی بهترین جایگزین برای انواع پنجره‌ های قدیمی به حساب می‌آید.

- اخبار بازار -

ویژگی‌ های مثبت پنجره‌ های دوجداره upvc آنقدر زیاد بود. که پس از تولید و عرضه آن‌ ها، بسیاری از سازندگان و متخصصان ساخت و ساز، ترجیح دادند. در پروژه‌ های ساختمانی خود، از این پنجره‌ ها استفاده کنند.

پنجره‌ های دوجداره بخاطر قطر بالای شیشه و پروفیل‌ های یو پی وی سی و آلومینیوم موجود معمولا بهترین کارکرد را در عایق‌ بندی ساختمان بر عهده دارند. مطئنا بهره گیری از آنها باعث آسایش و آرامش بیشتر ساکنان می شود. در کشور ایران هم به کارگیری پنجره‌ های دوجداره برای خانه‌ های نوساز ضروری است. چرا که این پنجره‌ ها تا حد زیادی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

ما قصد داریم تا پیش از خرید از شرکت مبنا پنجره علیزاده با خصوصیات پنجره دوجداره upvc و پنجره ترمال بریک و نمای شیشه ای کرتین وال آشنا شوید تا با خیال آسوده انتخابی دقیق تری را داشته باشید.

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره به جای نصب پنجره با یک شیشه، از دو شیشه استفاده می شود. در شیشه‌ های دوجداره برای ارتقا کیفیت عایق بندی بهتر از گازهای بی‌ اثر مانند گاز آرگون استفاده می‌شود. تا انتقال گرما و سرما از شیشه به حداقل‌ ترین حالت ممکن برسد. به بیان علمی‌تر این پنجره‌ ها کمترین انتقال حرارت و صدا را از خود دارند. پنجره‌ دوجداره با دو نوع پروفیل upvc و آلومینیومی ساخته می‌شود. که با توجه به نوع سازه می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. همچنین بسفارش مشتری برای برخی سازه ها نیز میتواند از سه جداره و سه شیشه بهره برد که عایقی قوی تر و مطلوب تر دارد.

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره upvc را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد. چرا که قیمت پنجره upvc به میزان پروفیل مصرفی براساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره براساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

قیمت درب و پنجره دوجداره upvc برای ساختمان نوساز(در حال ساخت) با ساختمان هایی که درب و پنجره های قدیمی داشته و تصمیم به تعویض آن با درب و پنجره دوجداره upvc را دارند متفاوت می باشد. علت این تفاوت نوع فریم مصرفی و نوع نصب آن می باشد.

عوامل مهم در قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی (UPVC)

-ابعاد و اندازه پنجره
-نقشه و طرح مورد نظر برای پنجره
-نوع پروفیل یو پی وی سی upvc مصرفی
-مقدار پروفیل مصرفی
-داشتن یا نداشتن بازشو
-دوجداره یو پی وی سی (UPVC) بودن یا چند جداره بودن
-نوع شیشه مورد استفاده و رنگ آن
-گالوانیزه های مورد استفاده در داخل بدنه پنجره
-نوع رنگ مورد استفاده در رنگ آمیزی پنجره

درب و پنجره ترمال بریک

درب و پنجره ترمال بریک از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم‌ سازی دنیا می‌باشد.در این نوع پنجره، تعبیه یک عایق EPDM باعث شده است.تا ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با درونی قطع گردد.روش مذکور این امکان را به ما می‌دهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت باشد. قابلیت دیگر این محصول عایق بندی صددرصدی فضای درونی ساختمان است. نکته قابل توجه این است که ترمال بریک در عین زیبایی و ظرافت تمامی قابلیت‌ های پنجره‌ های یو پی وی سی را نیز دارد.

مزیت های پنجره آلومینیومی ترمال بریک

-پنجره ترمال بریک عایق رطوبتی، عایق حرارتی و همچنین عایقی بسیار خوب برای صوت است.
-سازگاری بالا با محیط زیست و قابلیت بازیافت.
-مقاومت زیاد در مقابل آلودگی هوا و گرد و غبار.
-مقاوم در برابر فشار باد در عین سبک بودن زیاد.
-دارا بودن زیبایی و سبکی فوق‌العاده زیاد.
-داشتن ایمنی زیاد در برابر سرقت و زلزله

قیمت پنجره ترمال بریک

قیمت پنجره ترمال بریک نسبت به کارایی آن مناسب بوده و چندان گران نمی باشند.عواملی مختلفی در تعیین قیمت نهایی این پنجره ها تاثیر گذار است.از جمله این عوامل می توان به مواد سازنده پنجره، مدل باز و بسته شدن آن و تعداد لنگه ها اشاره کرد.برای اینکه پنجره های دوجداره ترمال بریک را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید،بهتر است به نمایندگی های مطمئن که برای فروش این محصولات در نظر گرفته شده است مراجعه نمایید و از خرید خود اطمینان حاصل نمایید.

نمای شیشه ای کرتین وال

 

نمای شیشه ای کرتین وال به عنوان یک دیواره نازک، متشکل از لامل های آلومینیومی و صفحات شیشه ای می باشد.در این سیستم می توان به جای شیشه از پانل های فلزی و غیر فلزی و سایر محصولات نیمه شفاف و شفاف که دوام و کیفیت مناسب را دارا هستند نیز استفاده نمود.سازه نمای لامل( کرتین وال )مستقل از سازه اصلی ساختمان است و بار های ناشی از وزن نمای شیشه ای کرتین وال، بار باد و سایر نیرو های جانبی به سازه اصلی بنا منتقل نمی شوند و بخش عمده ای از این بار ها از طریق لامل های عمودی به صورت خطی به زمین منتقل می شوند.

قیمت نمای کرتین وال

بهای تمام شده نمای شیشه ای کرتین وال به فاکتور هایی مانند جنس و کیفیت لامل های آلومینیومی، روش رنگ آمیزی آن ها و همچنین ضخامت و کیفیت شیشه مصرفی و نوع یراق آلات و واشر های مصرفی در این سیستم بستگی دارد.شاید درنگاه اول قیمت نمای شیشه ای کرتین وال کمی بالا به نظر می ‌رسد اما با توجه به کارایی و مزایای بسیار زیادی که دارد،این هزینه کاملا مقرون به صرفه است.

شرکت مبنا پنجره علیزاده (https://tmpalborz.com) به‌ عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره های upvc،پنجره ترمال بریک و نمای شیشه ای کرتین وال با کیفیت در تهران و کرج فعالیت دارد و همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار بوده و بدون واسطه و به‌ صورت مستقیم با تامین‌ کننده در ارتباط است.این مجموعه با شرکت‌ های بزرگی چون هافمن،وین تک،ویستابست همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود با کیفیت‌ ترین پنجره‌ ها را تولید می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان و سفارش محصولات میتوانید با شماره 09121642015تماس بگیرید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ