سفر به مشهد، انتخاب سفرهای تابستانی

اقتصاد ایران: پیشنهاد ما این است که قبل از سفر به مشهد، اقامتگاه خود را رزرو کنید تا بتوانید از مدت زمان اقامت خود در این شهر زیارتی بیشترین بهره را ببرید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با پایان یافتن امتحانات دانش آموزان و دانشجویان در خرداد ماه و آغاز تعطیلات تابستانی، سفرهای عموم مردم نیز آغاز می‌شود. معمولاً حجم سفرها در ابتدای تابستان و انتهای آن بیشتر از اواسط آن است. در تابستان مقاصد سفرهای سیاحتی معمولاً مناطق خنک‌تر و ییلاقی کشور است. مقاصد زیارتی مانند شهر مشهد نیز به عنوان یک گزینه ویژه در تابستان هم پذیرای مسافرین عزیز است. از آنجا که معمولاً مشهد در تابستان شلوغ تر از بقیه ایام سال است، یکی از موارد مهم که در سفر به مشهد باید در نظر داشت، انتخاب یک مکان مناسب اقامت خواهد بود.

پیشنهاد ما این است که قبل از سفر به مشهد، اقامتگاه خود را رزرو کنید. زیرا در غیر این صورت باید حضوراً به دنبال هتل خالی بگردید، که اینکار هم موجب اتلاف وقت و هزینه شما خواهد شد، هم منجر به خستگی در ابتدای سفر خواهد شد، و هم معلوم نیست هتلی که پیدا کردید مناسب شما بوده یا خیر. یعنی از نظر قیمت، فاصله تا حرم، امکانات هتل، غذای هتل و سایر موارد، آیا هتلی مناسب پیدا کرده اید یا صرفاً از روی ناچاری به این هتل راضی شده اید. برای رزرو قبل از سفر به مشهد، سایت‌های مختلفی هستند که این کار را انجام می‌دهند. بعضی سایت‌ها تور برگزار می‌کنند و بعضی‌ها فقط هتل رزرو می‌کنند. در بین سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی رقابت بر سر قیمت و کیفیت همواره وجود دارد. ما به شما پیشنهاد می‌کنم که از سایت «یه جای خوب»، هتل‌های مشهد را از همه جوانب بررسی کنید. ما در سایت «یه جای خوب» به بررسی هتل آپارتمان‌های مختلف با قیمت‌ها و امکانات مختلف همراه با ارائه عکس و فیلم پرداخته ایم. پس از بررسی کامل هتل‌ها می‌توانید هتلی که با شرایط شما سازگاری دارد را انتخاب، و به صورت آنلاین از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا تماس با شماره تلفن ۵ رقمی ۰۵۱۳۲۰۴۵ رزرو کنید.

سفر به مشهد، انتخاب سفرهای تابستانی

برنامه استقبال رایگان و نیز گشت تفریحی رایگان، پیشکشی از طرف سایت یه جای خوب به مسافرین عزیز است. پیشاپیش حضور شما در مشهد را خیرمقدم عرض می‌کنیم و آرزوی سفری پربار برای شما داریم و به عنوان هدیه‌ای معنوی توجه شما را به این حدیث نورانی جلب می‌کنیم:

امام صادق (ع) درباره پاداش زیارت امام رضا (ع) می‌فرمایند: «نوه من را در سرزمین خراسان در شهری به نام توس می کشند، کسی که او را با شناخت حق وی زیارت کند، من روز قیامت از او دستگیری می‌کنم و وارد بهشتش می سازم، هر چند که مرتکب گناهان کبیره شده باشد». راوی پرسید: «فدایت شوم، شناخت حق او به چیست؟» امام (ع) فرمودند: «این که بدانی او امام واجب الطاعه و غریب و شهید است؛ کسی که با شناخت حقش، او را زیارت کند، خدای صاحب عزت و جلال پاداش هفتاد شهید از شهدای راستین در رکاب رسول خدا صلی الله علیه و سلم را به او عطا می فرماید»

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ