تمدید فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت خراسان رضوی تا ۲۵ خرداد

اقتصاد ایران: مشهد- رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: فعالیت پایگاههای سنجش سلامت استان تا ۲۵ خرداد ماه جاری تمدید شد و به والدین توصیه می شود در فرصت باقیمانده در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد روحانی اظهار کرد: ثبت نام قطعی در پایه اول ابتدایی صرفاً در صورت برخورداری نوآموزان از شناسنامه سلامت امکان پذیر است بنابراین به آن دسته از والدینی که هنوز به مدرسه مراجعه و یا ثبت نام در سامانه نکرده اند توصیه می‌شود از فرصت باقیمانده برای انجام این کار بهره ببرند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی بیان کرد: تا کنون نوبت گیری ۱۱۲ هزار نوآموز در سامانه مربوط به طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان انجام شده است و ۸۰ هزار نوآموز با پایان سنجش‌های لازم، موفق به دریافت شناسنامه سلامت شده اند.

وی با بیان این که ۱۰ درصد نوآموزان ارزیابی شده برای تکمیل مراحل سنجش تخصصی به پایگاه‌های تخصصی معرفی شدند افزود: این گروه نوآموزانی هستند که در زمینه بینایی، شنوایی و یا آمادگی تحصیلی دارای نیاز به بررسی‌های تخصصی‌تر هستند.

روحانی با اشاره به فعالیت ۱۴۷ پایگاه سنجش سلامت در خراسان رضوی افزود: پایگاه‌های سنجش سلامت فعالیت خود را از بهمن پارسال آغاز کردند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با اشاره به این که پایگاه‌های سیار در برخی شهرستانها نیز مشغول فعالیت و سرزدن به روستاها و محل چادرهای عشایر هستند ادامه داد: علاوه بر این سلامت دانش آموزان اتباع خارجی دارای مدارک هویتی نیز همزمان با نوآموزان ایرانی سنجیده می‌شود.

وی افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۱۴۸ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در قالب سنجش سلامت ارزیابی و وارد پایه اول شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ