صدور مجوز فروش ۱۷۰۰ خودروی توقیفی در استان کرمان

اقتصاد ایران: کرمان - معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از صدور مجوز فروش ۱۷۰۰ خودروی توقیفی در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مسعود زاهدیان در نشست کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: تقویت استان کرمان در حوزه مقابله‌ای همواره مورد توجه قرار دارد و در این زمینه برای ایست و بازرسی مرصاد اعتبار ویژه‌ای دیده شده است.

وی افزود: مجوز می‌دهیم ماهی یک مزایده برای تعیین تکلیف خودروهای موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به هر تعداد که استان پیشنهاد دهد، برگزار کنید و در حال حاضر تعیین سقف ۲۰۰ خودرویی برای جلوگیری از هرج و مرج و ایجاد نظم در سیستم بوده است.

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینکه حدود هزار و ۷۰۰ خودروی توقیفی در استان کرمان باید به فروش برسد، گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر مزایده‌های فروش خودروهای موجود در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آماده هستیم که نیروی کمکی برای استان اعزام کنیم تا کار به زمین نماند.

وی با اشاره به اینکه اعتباراتی برای تجهیز پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به دوربین در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: در استان کرمان ساخت سوله را برای نگهداری خودروهای خاص و اموال و دارایی‌های موجود را دنبال می‌کنیم و امید می‌رود که طی دو سال آینده به استانداردهای لازم در این حوزه دست پیدا کنیم.

وی بر لزوم شناسایی اموال قاچاقچیان نیز تاکید کرد و گفت: باید به ابعاد کار در این حوزه توجه ویژه‌ای شود و در پرونده‌های خاص می‌توان کمیته‌های ویژه‌ای را تشکیل داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ