خداحافظی باشکوه بازیکن ایران؛

تونل افتخار برای قدوس با شکست سیتی

اقتصاد ایران: سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر انگلیس و پیروزی مقابل منچسترسیتی، خداحافظی باشکوهی با هم‌تیمی‌هایش داشت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، تیم فوتبال برنتفورد یک فصل فوق العاده را در لیگ برتر انگلیس پشت سر گذاشت و در هفته سی و هشتم و پایانی این رقابتها، با برد ۱ بر صفر مقابل منچسترسیتی قهرمان لیگ جزیره، شیرینی نتایج و امتیازات خود را بیشتر کرد.

برنتفورد که دومین فصل حضور متوالی خود را در لیگ برتر تجربه می‌کرد، با هدایت «توماس فرانک» با کسب ۵۹ امتیاز در رده نهم جدول و بالاتر از تیمی چون چلسی قرار گرفت.

سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم برنتفورد یکی از بازیکنانی بود که طی سه فصل گذشته همراه با «زنبورها» از رقابت‌های چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس صعود کرد و دو سال هم در بالاترین سطح فوتبال انگلیس به میدان رفت.

خداحافظی باشکوه بازیکن ایران/ تونل افتخار برای قدوس با شکست سیتی
قدوس پس از شکست سیتی با چهره خندان در کنار زمین

قدوس البته در لیگ برتر فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد. او فصل قبل ۱۷ و این فصل ۱۵ بار و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت. این موضوع باعث شد تا قدوس تصمیم بگیرد با پایان قراردادش در برنتفورد، از این تیم جدا بشود.

باشگاه برنتفورد چند هفته پیش جدایی قدوس را تایید کرد و این اتفاق در پایان بازی با منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی برنتفورد رخ داد؛ جایی که بازیکنان برنتفورد برای قدوس تونل افتخار تشکیل دادند و او را با تشویق‌های خود روانه میدان کردند.

خداحافظی باشکوه بازیکن ایران/ تونل افتخار برای قدوس با شکست سیتی
قدوس در تونل افتخار هم تیمی‌ها

قدوس از مدیران باشگاه تابلوی پیراهن شماره ۱۴ (شماره قدوس در برنتفورد) را به عنوان هدیه‌ای برای تقدیر از زحماتش دریافت کرد و در شرایطی که پرانرژی و خندان بود، مقابل چشم هواداران برنتفورد میدان را ترک کرد.

هنوز مقصد سامان قدوس برای فصل بعد مشخص نیست. در حالی که گفته می‌شود این بازیکن از لیگ‌های امارات، عربستان و آمریکا پیشنهاد دارد از باشگاه مالمو سوئد به عنوان یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن ایرانی یاد می‌شود؛ کسی که به دعوت حضور در اردوی تیم ملی ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی پاسخ منفی داد و معلوم نیست در اردوی بعدی که چند روز دیگر آغاز می‌شود در لیست ایران باشد یا نه.

خداحافظی باشکوه بازیکن ایران/ تونل افتخار برای قدوس با شکست سیتی
اهدای قاب پیراهن شماره ۱۴ به قدوس

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ