مشکلات پروژه مسکن ملی پردیس حل می‌شود؟

اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در واکنش به صحبت برخی متقاضیان درباره تاخیر در تکمیل واحدهای مسکن مهر و اقدام ملی گفت که از متقاضیان درخواست می‌شود در تماس با این شرکت مشکلات خود را مطرح کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،حدود ۸۳ هزار واحد مسکن مهر برای شهر جدید پردیس در شرق استان تهران اجرا شده بود که بنا بر اعلام شرکت عمران تا کنون ۷۰ هزار واحد تکمیل شده است. هم‌چنین از سال ۱۳۹۹ ساخت ۲۰۴۳ واحد اقدام ملی مسکن در این شهر آغاز شده که به گفته‌ی برخی متقاضیان به حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

این در حالی است که پیمانکار وعده داده بود پروژه مذکور تا پایان سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاحاتی در این پروژه باشیم. از طرف دیگر زمان اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن عمدتا ۲ تا ۳ سال برآورد می‌شود.

در حال حاضر برخی متقاضیان در تماس با ایسنا اعلام کرده‌اند که توضیح خاصی درخصوص نحوه انتخاب واحد، هزینه ساخت و نحوه انعقاد قرارداد به آنها داده نمی‌شود و اخیرا از آنها خواسته شده تا ۷۰۰ میلیون تومان آورده واریز کنند.

در این خصوص خلیل محبت‌خواه ـ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس که اخیرا به این سمت منصوب شده به ایسنا گفت: متقاضیان مسکن مهر و اقدام ملی مسکن شهر جدید پردیس در صورت وجود مشکل می‌توانند با دفتر بنده تماس بگیرند تا در اسرع وقت به مشکل آنها رسیدگی شود.

وی افزود: در روزهای اخیر افرادی را مامور رسیدگی به مشکلات متقاضیان واحدها مسکونی کرده‌ایم که در مواردی موانع برطرف شده است.

محبت‌خواه تصریح کرد: در حال حاضر مشغول آماده‌سازی واحدهای مسکونی و زیرساخت‌های شهر جدید پردیس هستیم که تا ۱۰ روز دیگر آمار دقیق آن را اعلام می‌کنیم و به زودی افتتاحاتی خواهیم داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ