ظهرابی: حضور وویوویچ در سپاهان ناقص اجرا شد/ شاید برخی‌ها بگویند من چیزی از وسلین کم ندارم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: حضور وسلین وویوویچ در سپاهان زمانی درست بود که تمام بازیکنان تیم ملی در آن باشگاه حضور داشته باشند.

مسعود ظهرابی، سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون درمورد شرایط تیمش برای حضور در این مسابقات گفت: ابتدا قرار نبود ما در این بازی‌ها حضور پیدا کنیم، اما با جمع‌بندی‌هایی که صورت گرفت راهی اصفهان شدیم. طبق برنامه قرار است روز سه‌شنبه یک بازی دوستانه با نماینده عمان داشته باشیم. با همان تیمی که در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشتیم، پا به این مسابقات خواهیم گذاشت. 

وی ادامه داد: کار بسیار سختی داریم، چون قهرمان و نایب قهرمان دوره گذشته در گروه ما قرار دارند، اما خوشبختانه قرعه برگزاری مسابقات برای ما مطلوب است. در گام اول باید مقابل نماینده چین به میدان برویم و در همان روز حریفان اصلی ما باید مقابل هم قرار بگیرند. تمام تلاش ما این است که بهترین نتیجه را بگیریم و از گروه خود صعود کنیم. می‌جنگیم که از از آبروی هندبال ایران و باشگاه خود دفاع کنیم. فکر می‌کنم نماینده‌های قطر و تیم سپاهان از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات باشند.

سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون درخصوص حضور وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی در تیم سپاهان، تصریح کرد: به شرطی موافق این اقدام هستم که تمام بازیکنان تیم ملی در همان باشگاه حضور داشته باشند. ما در زمان سرمربیگری رافائل در تیم ثامن‌الحجج این تجربه را داشتیم و تاثیر مثبتی هم داشت، اما فکر می‌کنم این بار فدراسیون این نقشه را به صورت نصفه و نیمه انجام شد.

ظهرابی افزود: اقدام چنین نقشه‌ای آن هم به صورت ناقص فکر نمی‌کنم کمک زیادی به تیم ملی بکند. اگر همه بازیکنان در تیم ملی بودند شرایط متفاوت می‌شد. ضمن اینکه از این زاویه هم باید به مضوع نگاه کرد که من در طول مسابقات لیگ برتر 2 بار تیم تحت هدایت وسلین بازی کردم که حاصل آن یک برد و یک باخت بود. به هر حال ممکن است نتایج سرمربی تیم ملی در یک تیم باشگاهی عملکرد او را هم زیر سوال ببرد و برخی‌ها بگویند اگر به طور مثال ظهرابی یا هر مربی دیگر توانسته تیم وویوویچ را شکست دهد، پس از نظر دانش فنی چیزی نسبت به او کم ندارد.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ