عضو شورای شهر قزوین:

سیاست سلیقه ای شهردار قزوین موجب گلایه مردم شد

اقتصاد ایران: عضو شورای شهر قزوین با گلایه از اتخاذ سیاست‌های سلیقه‌ای در شهرداری قزوین گفت: سهم جذب شهرداری قزوین از سرمایه گذاری در دوران مدیریتی شهردار صفر بوده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، قاسم اللهیاری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که با موضوع بررسی پاسخ‌های شهردار قزوین به سوالات ۵ تن از اعضای شورای شهر برگزار شد اظهار کرد: در جلسه قبلی علی رغم اینکه پاسخ صحیحی به سوالات شورای شهر داده‌اند اما تلاش کردیم تا شأن و جایگاه شهردار حفظ شود.

وی افزود: شنیدن برخی جملات بعد از جلسه سوال از سوی شهردار نشان داد مسیر قرار نیست اصلاح شود و مسیر شورا هراسی و تقابل با شورا علی رغم سعه صدر و حمایت شورای شهر ادامه دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: شهردار در پاسخ به عدم سرمایه گذاری در شهر قزوین اعضای شورای شهر را به آینده وعده داد اما واقعیت این است که در دو سال گذشته حتی یک پروژه سرمایه گذاری در شهر قزوین و در پروژه‌های شهر قزوین استفاده نشده است.

وی تاکید کرد: سهم جذب شهرداری قزوین از سرمایه گذاری در دوران مدیریتی شهردار صفر بوده است و متأسفانه شهردار باز شورای شهر را به آینده سوق داد.

اللهیاری ادامه داد: در دوران تصدی شهردار زمان رسیدن اتوبوس‌های حمل و نقلی از ۵ دقیقه به نیم ساعت رسیده است ولی متأسفانه پاسخ دقیقی به این سوال نیز داده نشد.

وی عنوان کرد: در دوران تصدی شهردار فعلی حتی در جمع کردن سگ‌های ولگرد مانده‌ایم و گلایه‌های زیاد مردم را در این حوزه شاهد هستیم و متأسفانه طرح مشخصی نیز در این حوزه نداریم.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: اتخاذ سیاست‌های سلیقه‌ای در دوران مدیریتی شهردار باعث شده هنوز این وضعیت ساماندهی نشده و مردم همچنان گلایه دارند.

اللهیاری بیان کرد: بعد از گذشت دو سال در حوزه هوشمند سازی و اصرار شورا بر اتخاذ سیاست‌هایی که در این حوزه متأسفانه حتی یک پروژه در حوزه هوشمند سازی به اجرا نرسیده و شورا در انتظار یک نرم افزار در این حوزه مانده است.

وی با بیان اینکه مردم از وضعیت آسفالت کوچه‌ها و معابر گلایه دارند، تاکید کرد: ترافیک شهری از خیابان نادری به ۱۰ خیابان سطح شهر رسیده است.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: علی رغم اینکه شورای اسلامی شهر در بودجه سال جاری به اصرار اعضا چند تقاطع غیرهمسطح در داخل بودجه قرار داد اما همان‌ها هم تا به امروز عملیاتی نشده و بعید است در مدت زمان باقیمانده نیزاقدامی در این رابطه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه مردم در نواحی منفصل شهری منتظر اجرای یک میز خدمت از سوی شهردار هستند، افزود: شهردار در رابطه با ندادن اتوبوس به یک نهاد نظامی از فسادستیزی سخن گفتند اما باید بگویم فساد امروز در آستین شهردار است.

اللهیاری در پایان با بیان اینکه در حوزه منابع انسانی متأسفانه اقدامات اندکی انجام شد که در دوران سرپرست قبلی شهرداری صورت گرفت، یادآور شد: در حوزه کادرسازی منابع انسانی و تقویت نیروهای متخصص و متعهد و انقلابی کاری انجام نشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ