دیپلماسی فعال دولت دستاوردهای خوبی خواهد داشت

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دیپلماسی فعال دولت سیزدهم دستاوردهای خوبی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: توجه به خانواده زندانیان نیازمند یک مسئله مهم و اساسی است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: خانواده‌هایی که به سبب مسائلی، بزرگ خانواده آنها در حبس است و در شرایط نامناسب و سخت اقتصادی و مالی قرار دارد، نیاز است به این خانواده‌ها توجه ویژه و رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به پنجم خرداد روز نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان افزود: این روز یک نماد برای تمام سال محسوب می‌شود که لازم است به این خانواده‌های نیازمند و در معرض انواع آسیب‌ها توجه ویژه شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه انجمن حمایت از خانواده زندانیان خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌کند گفت: از تمام خیران و نیکوکاران تقاضا می‌شود در یک برنامه‌ریزی منسجم با انجمن حمایت از خانواده زندانیان همکاری کنند تا مشکلات این خانواده‌ها کاهش یابد.

امام جمعه بوشهر با تبریک ولادت با سعادت امام رضا علیه‌السلام ولایت از نگاه این امام بزرگوار را برشمرد و اظهار داشت: ولایت از نگاه امام رضا علیه‌السلام شرط توحید و ایمان است.

وی با بیان اینکه زیارت حرم امام رضا ثواب بسیاری دارد، افزود: فضیلت و پاداش زیارت حرم این امام بزرگوار بسیار والاست به‌گونه‌ای که بخشودگی گناه، زدودن غم و اندوه و تحقق حاجت زائران از ویژگی‌های زیارت حرم رضا علیه‌السلام است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تشکر از برگزار کنندگان جشن‌های دهه کرامت، گروه‌های مردمی و همه مراکز و نهادهای فرهنگی تصریح کرد: در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) برنامه‌های باشکوه مردمی با رویکرد فرهنگی توسط خدام حرم رضوی، کاروان زیر سایه خورشید و گروه‌ها و مراکز فرهنگی برگزار شد که باید این برنامه‌ها ادامه داشته باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس دارای ۲ شأن مهم قانون‌گذاری و نظارت هستند که قانون‌گذاری بسیار مهم‌تر از نظارت است.

وی با تأکید بر توجه به تصویب قانون برای حرکت و به سر مقصد منزل رسیدن دستگاه‌های اجرایی گفت: تعرض به آبرو افراد و هویت دینی و انقلابی آنها جایز نیست و باید به دقت مراعات شود.

رابطه قوه مقننه با سایر قوا باید تقریبی باشد

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه رابطه قوه مقننه با سایر قوا باید تقریبی باشد و از تخریبی جلوگیری شود افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، مجلس یازدهم، جوان، کارآمد، انقلابی و موفق است.

امام جمعه بوشهر با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و گرامیداشت روز مقاومت و پایداری بیان کرد: عملیات بیت‌المقدس نشان از اقتدار ایران اسلامی است که با اتحاد و وحدت نیروهای مسلح اهم از سپاه، ارتش و بسیج انجام شد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از نیروهای دریایی، هوایی، پدافند، زمینی، انتظامی در کنار نیروهای مقتدر سپاه و بسیج در عملیات‌های ۸ سال دفاع مقدس از جمله بیت‌المقدس حماسه‌ای آفریدند که نشان از قدرت دفاعی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: نیروی انتظامی و امنیتی چنان فضایی در جغرافیای ایران اسلامی ایجاد کردند که امنیت پایدار فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به عملیات باشکوه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت و خاطر نشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حرکت دریایی به دور دنیا چنان عظمت آفریدند که نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: ناوشکن دنا و ناو بندر مکران در قالب ناو گروه ۸۶ بر اساس برنامه‌ریزی، با دریانوردی به دور دنیا نشان دادند که ایران اسلامی هم در حوزه دانش مدیریت و توانمندی در صحنه عملیات دریایی با این حجم بالا زمان و مسافت، از اقتدار بالایی برخوردار است.

وی با تبریک موفقیت ناو گروه ۸۶ نیروی راهبردی دریایی ارتش گفت: این موفقیت نشان داد که ایران اسلامی چقدر در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا و کشورهای استعماری دنبال تضعیف جمهوری اسلامی هستند اضافه کرد: این کشورها ضمن اینکه هر روز ضعیف‌تر می‌شوند از آن طرف روز به روز بر توان قدرت دفاعی ایران اسلامی افزوده می‌شود.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از دیپلماسی فعال دولت سیزدهم گفت: هر مقدار در دیپلماسی بین‌المللی فعالیت بیشتر و کارآمدتر داشته باشیم و از ظرفیت‌های بین‌المللی در کشورهای مختلف، گروه‌ها و اتحادیه‌های اقتصادی استفاده شود، قدرت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران افزایش می‌یابد و آثار تحریم‌ها در کشور کم اثر و مشکلات داخلی آرام آرام برطرف می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه دیپلماسی فعال اقتصادی دولت سیزدهم آغاز شده و کار مهم و با ارزشی است افزود: امید می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و فعالیت بیشتر، ایران اسلامی بتواند در صحنه‌های بین‌المللی نقش آفرینی کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ