مطالبه مردم دامغان پیرامون احداث بیمارستان جدید محقق شد

اقتصاد ایران: دامغان- استاندار سمنان ضمن بیان اینکه مردم دامغان بارها گلایه‌مند از کمبود فضای درمانی و بیمارستانی در این شهرستان بودند، گفت: این مطالبه مهم محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان به میزبانی سالن دانشگاه این شهر ضمن بیان اینکه مردم خونگرم، مهمان‌نواز و شهیدپرور شهرستان دامغان بارها خواسته و مطالبات به جد خودشان را پیرامون نیاز این شهرستان به بیمارستان جدید شفاهی و کتبی مطرح کردند، ابراز داشت: مطالبه دامغانی‌ها پیرامون احداث بیمارستان جدید امروز محقق شد.

وی ضمن بیان اینکه در سراسر استان سمنان می‌کوشیم تا مردم طعم خدمت را احساس کنند، افزود: خرسندیم که امروز طی مراسمی مردم شهرستان دامغان طعم خدمت در حوزه بهداشت و درمان را خواهند چشید و کلنگ کار بر زمین زده خواهد شد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در استانی زندگی می‌کنیم که آبستن حوادث رانندگی بی شمار است، ابراز داشت: قطعاً کوتاه شدن مسیر و رسیدن هر چه زودتر بیمار تصادفی به اورژانس و مراکز درمانی می‌تواند نجات بخش جان او باشد لذا وجود تنها یک بیمارستان جوابگو نیاز مردم شهرستان و هموطنان عبوری از این شهر نبود لذا عملیات اجرایی طرح آغاز و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری طرح باشیم.

هاشمی ضمن بیان اینکه یکی دیگر از تلاش‌های به جد در حوزه خدمت جلوگیری از بیکاری و کمک به رشد تولید در استان سمنان است، تصریح کرد: پرداخت ۲۰ درصد تسهیلات کشور به واحدهای تولیدی و صنعتی استان و رشد ۱۰۰ درصدی شرکت‌های دانش بنیان و ارتقا واحدهای فرآوری معادن از جمله این خدمات به شمار می‌رود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته امروز سمنان سومین استان کشور در حوزه رشد اقتصادی است، افزود: در حوزه اشتغال نیز نرخ بیکاری کاهش یافت و به ۵.۷ درصد رسید که اقدام مهم و ارزشمندی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ