عرضه ۶۲ محصول فناورانه در رویداد «پلیس هوشمند»

اقتصاد ایران: رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: در رویداد پلیس هوشمند، ۶۲ شرکت دانش‌بنیان محصولات و خدمات فناورانه خود را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، علی اسدی در مراسم افتتاحیه رویداد پلیس هوشمند که امروز با حضور سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، امید رضایی فر سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، رضا باقری اصل رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک و دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات و سردار دولتخواه معاون فناوری اطلاعات فراجا در محل صندوق نوآوری شکوفایی برگزار شد، اظهار کرد: ابتدای اردیبهشت ماه امسال به منظور برگزاری این رویداد جلسات متعددی با همکاری فراجا و معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم برگزار شد و ۸۰۰ متقاضی از پارک‌های سراسر کشور برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بعد از غربالگری ۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان انتخاب شدند، گفت: با تک‌تک این شرکت‌ها تماس گرفته شد و در نهایت ۱۳۵ شرکت مورد تأیید قرار گرفت و امروز ۶۲ شرکت دانش‌بنیان با محصولات و خدمات فناورانه خود در این نمایشگاه حضور دارند.

وی همچنین از همکاری ۲۰ پارک علم و فناوری در این رویداد خبر داد و افزود: پارک دانشگاه امیرکبیر، شهید بهشتی، پارک خوارزمی، علم و صنعت، پارک شریف، پارک خلیج فارس و خراسان شمالی و ... از جمله این پارک ها به شمار می روند.

اسدی بیان کرد: این نمایشگاه امروز کار خود را آغاز کرد و فردا سه شنبه دوم خرداد ماه با استقرار شرکت های دانش بنیان در میزهای مرتبط و برگزاری جلسات میز تخصصی B۲B، ارائه نیازهای فناورانه پلیس و تبادل تفاهم نامه با شرکت های دانش بنیان ادامه دارد.

وی ضمن بیان این مطلب که پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان قطب پارک‌های علم و فناوری برای رفع نیازهای فراجا انتخاب شده است، ادامه داد: البته این اولین رویدادی نیست که با همکاری فراجا برگزار می‌شود و آذر ماه سال گذشته نیز نمایشگاهی در این راستا برگزار شد.

نخستین رویداد عرضه و تقاضای فناوری «پلیس هوشمند» با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز دوشنبه یکم خردادماه در محل صندوق نوآوری آغاز به کار کرد و این رویداد تا فردا به کار خود ادامه می دهد.

ارتباطات رادیویی، فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات و ارتباطات، زیرساخت، مراقبت و الکترونیک، تحلیل هوشمند داده (طراحی و پیاده سازی پلتفرم، حکمرانی داده و …) و کشف علمی و هوشمند جرایم و ... از جمله محورهای این رویداد به شمار می رود و شرکت های دانش بنیان با محصولات و خدمات متنوع در این حوزه ها در این رویداد حضور دارند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ