فرمانده کل سپاه گفت ؛

شهدا رضوان الهی را بر حیات دنیوی ترجیح دادند

اقتصاد ایران: گلپایگان ؛ در عملیات خیبر ۳۲ نفر از گلپایگان اعزام شده بودند و در پایان عملیات ۲۱ نفر از آنها با رشادت های بی نظیری که برای دفاع از اسلام و میهن انجام دادند، به درجه رفیع شهادت نازل شدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، سردار حسین سلامی در مراسم یادوآره شهدای روستای وانشان حضور به عمل آورد و با ذکر اینکه روستای وانشان دروازه ای به سوی بهشت محسوب می شود و این دیار همواره معرف عالمان و شهدای عالی قدر می باشد گفت : ازجمله علمای این روستا می توان آیت الله محمد کاظم مشایخی را نام برد، که با عمر بیش از ۱۰۰ سال، احکام الهی را به اهالی روستا آموزش می داد.

وی افزود: شهدایی که در این روستا و در طول ۸ سال دفاع مقدس برای حفظ اسلام و میهن جان خود را فدا کرده‌اند، رضوان الهی را بر حیات دنیا ترجیح دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی در برخی از عملیات‌ها از جمله عملیات فتح المبین با اهالی روستای وانشان هم سنگر بوده است.

وی با بیان خاطرات خود در جنگ گفت : یک بار که به خط مقدم اعزام شده بودم، در سنگری بودیم و از خط مقدم حفاظت می کردیم که یکی از هم سنگریها با اشاره به من گفت، تانک های عراقی در چند متری ما قرار دارند، بنده برای خنثی کردن حمله دشمن به سوی نیروهای خودی که صلاح ضد تانک در اختیار داشته‌اند حرکت کردم و در حین حرکت مجروح شدم و بعد از آن که به هوش آمدم، هم رزمان من گفتند که تهاجم دشمن در آن روز خنثی شده است و این خبر برای من بسیار مسرت بخش بود. 

وی اظهار کرد: در عملیات خیبر ۳۲ نفر از گلپایگان اعزام شده بودند و در پایان عملیات ۲۱ نفر از آنها با رشادت های بی نظیری که برای دفاع از اسلام و میهن انجام دادند، به درجه رفیع شهادت نازل شدند.

سردار سلامی بیان داشت : در اغتشاشات اخیر دشمن با آغاز یک جنگ ترکیبی تلاش خود را در جهت آسیب رساندن به انقلاب اسلامی انجام داد، اما شکستی مفتضحانه خورد و به خوبی شاهد آن هستیم، که در حال حاضر همان دشمنان از جمله رژیم غاصب صهیونیستی با مشکلات بسیار فروان داخلی مواجه شده اند و همچنین از سوی نیروهای مقاومت روزانه مورد تهدید و حمله قرار می گیرند و به گفته سران این رژیم غاصب شرایط برای بقای آنها نامشخص و غیر قابل اطمینان می باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ