معرفی نسخهٔ ویژه‌ای از لامبورگینی اوروس+عکس

اقتصاد ایران: لامبورگینی نسخهٔ ویژه‌ای از اوروس پرفورمانته را با نام اسنزا SCV12 معرفی کرده که فقط دارندگان سوپرکار مخصوص پیست SCV12 امکان خرید آن را خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به از اتونیوز، این نسخهٔ ویژه برای آن ۴۰ خریدار سوپرکار مذکور رزرو شده است. متأسفانه اما هرچند اوروس پرفورمانته نام SCV12 را قرض گرفته، از پیشرانهٔ قدرتمند دوازده سیلندر بی‌بهره است. این نسخه بر اساس اوروس پرفورمانته با پیشرانهٔ V8 توئین توربو ساخته شده است.

 

تصاویر جذاب لامبورگینی اوروس

 

ازجملهٔ ویژگی‌های ظاهری اوروس پرفورمانته اسنزا SCV12 که آن را از مدل معمولی متمایز می‌کند می‌توان به طرح دورنگ بدنه با قسمت پایینی مشکی‌رنگ و شمارهٔ مسابقه‌ای روی درهای جلو اشاره کرد. این خودرو از رینگ‌های ۲۳ اینچی مشکی براق با کالیپرهای ترمزی به همین رنگ استفاده می‌کند اما خریداران می‌توانند رنگ‌های دیگری را برای رینگ‌ها و کالیپرها انتخاب کنند.

 

تصاویر جذاب لامبورگینی اوروس رنگ بنفش

 

این اوروس ویژه در داخل از تودوزی مشکی آلکانترا به همراه ‌تریم فیبر کربنی مات یا براق بهره می‌برد. ویژگی مهم در اینجا اما نوشتهٔ اسنزا SCV12 و طرح این سوپرکار روی داشبورد سمت سرنشین است. همین طرح روی پارکابی‌ها هم کار شده است. دو پلاک فیبر کربنی هم تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های داخلی این اوروس خاص هستند. روی یکی از این پلاک‌ها نشان شصتمین سالگرد لامبورگینی نقش بسته درحالی‌که برای دیگری خریدار می‌تواند نام خود یا هر شماره‌ای که می‌خواهد را سفارش دهد.

 

تصاویر جذاب لامبورگینی اوروس رنگ زرد

 

لامبورگینی قیمت این اوروس منحصربه‌فرد را اعلام نکرده اما قطعاً بسیار ارزان‌تر از اسنزا SCV12 خواهد بود که ۲.۲ میلیون یورو قیمت داشت. این خودرو به پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 اونتادور با ۸۳۰ اسب بخار قدرت مجهز بود درحالی‌که اوروس پرفورمانته از پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۶۶۶ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند. این نسخهٔ ویژه در پیشرانه هیچ تغییری را تجربه نکرده و بنابراین مثل نسخهٔ معمولی ظرف ۳.۳ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 

Lamborghini Urus S: the new 657bhp SUV in detail | CAR Magazine

2023 Lamborghini Urus Prices, Reviews, and Photos - MotorTrend

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ