تخصیص ۷۷درصد از اعتبارات سال گذشته در چهارمحال

اقتصاد ایران: شهرکرد_رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع اعتبارات مصوب هزینه‌ای و عمرانی در سال ۱۴۰۱، ۶ هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان است که معادل ۷۷.۵ درصد آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، علی شهریار پور پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: اعتبارات هزینه‌ای برای ابتدای سال ۱۴۰۱ شامل ۳۸۵ میلیارد تومان اعتبارات حقوق و ۱۳۳ میلیارد تومان سایر اعتبارات بود اما ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به اعتبارات حقوق و ۵۶ میلیارد و ۱۸۰ تومان و ۹۰ میلیارد تومان به سایر اعتبارات اضافه شد.

وی تصریح کرد: ۶۵۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از اعتبارات هزینه‌ای معادل ۹۷/۲ درصد اختصاص یافته است.

شهریار پور کل اعتبارات عمرانی استان را یک هزار و ۲۲۳ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: از این میزان یک هزار و ۴ میلیارد تومان ابلاغ و ۸۲ میلیارد تومان تخصیص یافته است و نسبت اعتبارات تخصیصی به ابلاغی ۷۸/۴ درصد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۱ بیان داشت این اعتبارات به‌عنوان جهش اعتباری مطرح هستند و ۲۹۴ توافق در این سفر برای استان انجام و با ۱۳ هزار و ۳۷۶ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد و باید طی سه سال باید تخصیص یابد.

وی افزود: تعهد سال ۱۴۰۱ برای اعتبارات سفر رئیس جمهور، ۴ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان بود که تا پایان سال به ۷۴ درصد آن تخصیص یافت.

شهریار پور مجموع تملک دارایی سرمایه‌ای این استان را ۵ هزار و ۴۹۴ میلیارد تومان دانست و یادآور شد: ۵ هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان از آن ابلاغ و ۳ هزار و ۹۸۴ میلیارد تومان که معادل ۷۵ درصد است تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع اعتبارات مصوب هزینه‌ای و عمرانی در سال ۱۴۰۱، ۶ هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان است که از این میزان ۵ هزار و ۹۹۵ میلیارد تومان ابلاغ و ۴ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان تخصیص یافته و معادل ۷۷/۵ درصد می‌باشد.

شهریار پور اضافه کرد: یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی و سفر ریاست جمهور هنوز جذب نشده اما تا پایان شهریور برای جذب زمان داریم.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ