مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی:

فضا برای سرمایه گذاری خارجی در استان فراهم است

اقتصاد ایران: تبریز- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فضا برای سرمایه گذاری خارجی در استان فراهم است، گفت: این استان از لحاظ شاخص‌های سرمایه گذاری، جزو سه استان برتر کشور است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، واقف بهروزی روز چهارشنبه در دیدار و گفت و گو با هیأتی از سرمایه‌گذاران خارجی اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی، جزو استان‌هایی است که سرمایه‌گذاران چینی، در حوزه‌های مختلف از جمله، بهداشت و درمان و صنایع فولادی، فعال هستند و فضا برای دیگر سرمایه‌گذاران خارجی نیز در این استان مهیاست.

وی افزود: حل مشکلات و ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران در استان، به صورت فرماندهی واحد توسط استاندار انجام می‌شود، بر همین اساس، یکشنبه‌های سرمایه‌گذاری در شورای عالی سرمایه‌گذاری استان، با حضور مدیران ارشد استانی، برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران تشکیل می‌شود.

بهروزی، فضای ایجاد شده در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی را مناسب دانست و گفت: روند سرمایه‌گذاری خارجی در سال گذشته شتاب گرفته است و امیدواریم در سال جاری نیز این شتاب دوچندان شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه تنها دستگاه دولتی هستیم که به عنوان وکیل مدافع سرمایه‌گذاران عمل می‌کنیم تا مشکلی در این زمینه رخ ندهد، گفت: هیچکس نباید برای سرمایه‌گذاران ایجاد مشکل کند به همین خاطر، از لحاظ شاخص‌های سرمایه‌گذاری جزو سه استان برتر کشور هستیم و سایر استان‌ها نیز، از تجارب آذربایجان‌شرقی در این زمینه، استفاده می‌کنند.

بهروزی، فضای ایجاد شده برای کسب و کار در آذربایجان‌شرقی، را غیرقابل قیاس با سایر نقاط کشور دانست و ادامه داد: آذربایجان‌شرقی، به لحاظ فضای ایجاد شده برای سرمایه‌گذاران، با رشد قابل ملموسی روبه‌رو است، از همین رو این استان، مورد توجه سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفته است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ