تکلیف اولین لژیونر ایران مشخص شد؛

سامان قدوس از تیم برنتفورد جدا می شود

اقتصاد ایران: با اعلام باشگاه برنتفورد انگلیس، جدایی سامان قدوس بازیکن ایرانی این تیم قطعی شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، سامان قدوس در سال ۲۰۲۰ و زمانی که تیم برنتفورد در رقابت‌های چمپیونشیپ حضور داشت، به این تیم پیوست. قدوس سپس با برنتفورد به لیگ برتر انگلیس صعود کرد و در دو فصل گذشته هم پیراهن این تیم را در این مسابقات بر تن داشت.

با این حال با اتمام قرارداد قدوس با برنتفورد، جدایی این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی قطعی شد. سایت باشگاه برنتفورد با اعلام رسمی این خبر نوشت: «سامان قدوس در پایان فصل ۲۰۲۲/۲۳ برنتفورد را ترک می‌کند و در ۱ جولای بازیکن آزاد می‌شود. این ملی پوش ایرانی از زمان امضای قرارداد با این باشگاه در سپتامبر ۲۰۲۰، ۸۶ بازی برای زنبورها انجام داده است. او ابتدا به صورت قرضی از تیم آمیان فرانسه به برنتفورد پیوست و این قرارداد در ژانویه ۲۰۲۱ دائمی شد. این بازیکن ۲۹ ساله ۸۶ بازی برای برنتفورد انجام داده و ۵ گل به ثمر رسانده است.»

در همین ارتباط توماس فرانک سرمربی برنتفورد با تمجید از بازیکن ایرانی خود گفت: کار کردن با سامان لذت بخش بوده است. او بخشی از گروهی بود که به لیگ برتر صعود کرد و در دو فصل بعد یکی از اعضای ارزشمند تیم بود..

وی افزود: هر وقت از سامان خواسته شد که هرکجا که لازم است بازی کند، او هرگز ما را ناامید نکرد. در این مرحله از دوران حرفه‌ای‌اش، خیلی مهم است که سامان زمان بازی منظمی داشته باشد. ما نمی‌توانیم دقایقی را که سامان می‌خواهد به او پیشنهاد کنیم، بنابراین با ناراحتی همه تصمیم گرفتیم که او به عنوان بازیکن آزاد فرصت‌های جدیدی را دنبال کند.

سرمربی برنتفورد تاکید کرد: برای سامان آرزوی موفقیت در آینده دارم و از زحمات او در مدت حضورش در کنار ما تشکر می‌کنم.

همچنین «فیل گیلز» مدیر برنتفورد گفت: سامان در لحظاتی کلیدی در دوران حضورش با ما نقش داشته است، مانند ضربه پنالتی در آخرین لحظه برای پیروزی در بازی فصل گذشته مقابل واتفورد. اما چیزی که از خارج از زمین تمرین ما دیده نمی‌شود، تاثیر عظیمی است که سامان در طول تمرین و اطراف تیم، حتی زمانی که در ترکیب نبود، گذاشته است.

گفتنی است، رسانه‌های سوئد چند ماه پیش خبر دادند باشگاه مالمو خواهان به خدمت گرفتن سامان قدوس است و ممکن است این بازیکن ایرانی - سوئدی به تیم شهر خود در مالمو بازگردد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ