رئیس سازمان هواپیمایی اعلام کرد:

افزایش پروازهای ایران_سوریه از ۱۵ خرداد

اقتصاد ایران: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: درحال حاضر بخش آموزش‌ها و تعمیر و نگهداری آموزش نفرات مراقبت پرواز در حال انجام است و پروازهای ایران-سوریه برقرار است که از ۱۵ خردادماه افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص سفر خود همراه با وزیر راه و شهرسازی به کشور سوریه گفت: این سفر تحت عنوان کمیسیون مشترک ایران و سوریه به ریاست وزیر محترم راه و شهرسازی انجام شد.

هدف گذاری جابه‌جایی سالانه ۵۰ هزار مسافر میان ایران و سوریه توسط ناوگان هوایی

محمدی‌بخش افزود: موضوعات و محورهای حمل‌و نقل در حوزه هوایی، همکاری‌ها و افزایش پروازهای فی‌مابین در حوزه مسافر و بار به‌خصوص زائرین حرم حضرت رقیه (س) و حضرت زینب (س) بود که با انجام پروازهای منظم و برنامه‌ای، بتوانیم تردد ۵۰ هزار نفر در سال را محقق کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تشریح کرد: بین دو کشور موضوعاتی درباره فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و همچنین تعیین شرکت‌های هواپیمایی طرفین برای انجام پروازها مطرح شد.

وی افزود: همچنین انجام پروازهایی که به‌طور مشخص در شهرهای مختلف ایران و فرودگاه امام خمینی (ره) و شهر دمشق انجام می‌شوند، تعداد پروازها و برنامه روزانه هفتگی و سالانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های فرودگاهی و هماهنگی‌های مورد نیاز با بخش‌های مختلف و سازمان هواپیمایی کشوری سوریه تحت عنوان یک سند انجام شد.

به گفته محمدی‌بخش توافق در بخش استاندارد و مراکز آموزشی، تعمیرات و خدمات در حوزه هوایی و اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای بخش بازسازی و نوسازی فرودگاه‌های سوریه از جمله فرودگاه دمشق و نصب تجهیزات توسط جمهوری اسلامی در قالب یک کارگروه مشترک حاصل شد.

وی ادامه داد: در خصوص آموزش نفرات تخصصی هوایی سوریه در این حوزه نیز مورد توافق قرار گرفت و با افزایش پروازهای طرفین در حوزه زائر و تجار می‌تواند فصل جدیدی از روابط ایران و سوریه رقم بخورد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: بخش آموزش‌ها و تعمیر و نگهداری آموزش نفرات مراقبت پرواز در حال انجام است، پروازها نیز در حال انجام است اما برقراری پروازهای بیشتر تا سقف معین، از ۱۵ خرداد آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ