رئیس شورای شهر خارگ:

حل مشکلات خارگ نیازمند همدلی مسئولان است

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس شورای شهر خارگ گفت: مسئولان با همدلی، هم افزایی و همت جهادی در راه حل مشکلات خارگ گام‌های درخور توجهی برداشتند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،لطف اله علی پور  اظهار داشت: این بار مسئولان با همدلی، هم افزایی و همت جهادی در راه حل مشکلات خارگ گام‌های درخور توجهی برداشته تا صدای مردم جزیره و نمایندگان آنها را شنیده و تلاش نمایندگان آنان به ثمر برسد.

وی اضافه کرد: باید این رویداد مبارک را آغاز راهی دانست تا با ایجاد تحول از طرف مدیران اجرایی بتوان کیفیت زیرساخت‌ها و ارائه خدمات به شهروندان ساکن بزرگترین پایانه صادرات نفت ایران را ارتقا داد.

رئیس شورای شهر خارگ افزود: در چند روز اخیر جلسات متعددی با نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله صفایی بوشهری و دکتر جمیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشتیم که ایشان با جدیت تمام مسائل و مشکلات را رصد و پیگیری‌های لازم را مبذول داشتند.

وی تصریح کرد: پس از سال‌ها حاصل تلاش‌های بسیاری از فعالان اجتماعی، مسئولان، نمایندگان مردم و کادر درمان تحقق یافت و بخش سیتی اسکن بیمارستان شهدای صنعت نفت خارگ به مرحله‌ی بهره برداری رسید.

علی پور خاطر نشان کرد: همچنین وقوع یکی از بهترین رویدادهای ممکن با حضور مسئولان استان در خارگ عقد قرارداد با بخش خصوصی در بحث تردد دریایی بود؛ چرا که با بستن قرارداد مکتوب، برای اجاره به صورت دربست صندلی‌های، دو شناور مستقر در خط تردد دریایی خارگ از بی نظمی‌های تردد در گذشته پیشگیری و کیفیت تردد دریایی مردم شریف خارگ ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: در این راستا تلاش‌های نماینده مردم در مجلس و مدیرعامل پایانه نفتی خارگ ستودنی است اما در راستای حل مشکل ایاب و ذهاب هنوز منتظر تحقق وعده حضور شناور سوم هستیم.

رئیس شورای شهر خارگ اذعان کرد: استقرار آبفا نیز با اختصاص اعتبار ۱۵۰ میلیاردی و طی ابلاغیه وزارت نیرو مبنی بر دستور استقرار آبفا در خارگ به پیشرفت قابل توجهی رسیده است.

علی پور از مردم، همکاران خود در مجموعه شورای ششم شهر و همه مسئولانی که پای کار آمدند و با حضور میدانی در حل مشکلات مردم خارگ کوشیدند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ