تجلیل از ۲۲خانواده شهید کارگری و ۱۲۲کارگر برتر گلپایگان

اقتصاد ایران: گلپایگان - در شهرستان ۱۹ هزار بیمه شده تامین اجتماعی است که ۱۳ هزار نفر آنها بیمه شده اجباری هستند که در کارخانه ها به کار اشتغال دارند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، میثم سلیمانی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گلپایگان در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده شهدای کارگر و کارگران برتر واحدهای صنعتی اظهار کرد: در راستای وظیفه‌ای که به عنوان متولیان کار و تولیدکنندگان هستیم بر آن شدیم تا به مناسب هفته کار و کارگر از کارگران نمونه تجلیل به عمل آوردیم.

وی افزود: در این شهرستان ۲۲ خانواده شهید کارگری داریم که امسال از ۱۲ خانواده تجلیل شد، همچنین از ۱۲۲ کارگر مشغول در ۱۷ واحد تولیدی تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلپایگان گفت: در شهرستان ۱۹ هزار بیمه شده تامین اجتماعی است که ۱۳ هزار نفر آنها بیمه شده اجباری هستند که در کارخانه ها به کار اشتغال دارند.

سلیمانی با اشاره به نرخ دستمزد کارگران در سال جاری، گفت : با توجه به تورمی که در جامعه وجود دارد، امید است دولت سیزدهم نرخ تورم را به ثبات برساند و ثبات اقتصادی باقی بماند، زیرا بر اساس قانون دستمزد کارگران باید متناسب با نرخ تورم باشد تا بتوانند گذران زندگی کنند.

حسن رمضانی نیز در ادامه بیان کرد : جامعه جهانی با توجه به دغدغه ها و مطالبات کارگران، در صدد آن در آمد که سازمانی را تشکیل دهد و بر همین اساس در سال ۱۹۱۸ میلادی سازمان بین المللی کار ( ILO ) ایجاد شد که قدیمی ترین سازمان بین المللی محسوب می شود و دارای ۱۸۷ عضو می باشد و کشور ایران نیز در ۱۹۲۰ میلادی به عضویت این سازمان در آمد.

وی افزود : امروزه کارفرمایان موفق هستند که به نیازهای نیروی انسانی خود توجه کافی دارند، در نظریات علمی ابتدا نیازهای مادی سپس نیازهای امنیتی و نهایتا نیازهای اجتماعی کارگران می بایست مورد توجه قرار گرفته و در جهت تامین آنها اقدامات لازم از سوی کارفرما انجام گیرد.

مشاور مدیر کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی اصفهان با توجه به بیانات روزهای اخیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند ؛ کارگران کشور چنانچه اعتراضی دارند، این اعتراض به نظام نبوده و مطالبات خود را مطرح کرده و مرز اعتراضات خود را از دشمنان جدا کردند گفت : در جامعه کارگری نقد و پیگیری مطالبات، به حق بوده اما معترضین با درایت مراقب آن باشند که مورد سواستفاده دشمنان قرار نگیرند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ