رونمایی از محصول جدید گروه مالی فارابی و دیجی‌پی

اقتصاد ایران: گروه مالی فارابی و دیجی‌پی از محصول مشترک مدیریت ثروت رونمایی کردند. این محصول جدید امکان سرمایه‌گذاری ساده و هوشمند را برای میلیون‌ها ایرانی‌ علاقه‌مند به بازارهای مالی فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از کارگزاری فارابی، محصول جدید این دو شرکت با رویکرد ارائه راهکارهای ساده و هوشمند در حوزه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازارهای مالی توسعه پیدا کرده و از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی در دسترس عموم قرار گرفته است. این محصول به افراد کمک می‌کند بدون دانش، تجربه و صرف زمان سرمایه‌گذاری موفقی را داشته باشند.

همکاری مشترک این دو شرکت مربوط به تفاهم‌نامه‌ای است که سال گذشته بین گروه مالی فارابی و گروه دیجی‌کالا به امضا رسید و بعد از حدود یک سال نتیجه آن در اپلیکیشن و وب‌سایت دیجی‌پی در دسترس عموم قرار گرفته است.

این همکاری به دلیل اینکه دیجی‌کالا یکی از بزرگترین خرده‌فروش‌های آنلاین در خاورمیانه است، اهمیت دوچندانی یافته، چرا که محصول سرمایه‌گذاری که در اختیار مشتریان دیجی‌کالا و دیجی‌پی قرار گرفته، متناسب با اهداف سرمایه‌گذاری و میزان ریسک‌پذیری افراد، راهکارهای متنوعی را برای میلیون‌ها ایرانی فراهم می‌کند.

گروه مالی فارابی - که اخیراً وارد چهاردهمین سال فعالیت خود شده - با استفاده از ظرفیت‌های تخصصی شرکت سبدگردان فارابی به‌ عنوان بازوی اصلی مدیریت دارایی این شرکت، سرویس‌ها و محصولات مورد نیاز این همکاری را فراهم کرده است.

خدماتی که به‌ واسطه شرکت سبدگردان فارابی در اختیار مشتریان دیجی‌پی قرار گرفته، شامل «سبدگردانی» و «سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت» و «سرمایه‌گذاری در صندوق سهامی» فارابی می‌شود.

مدیریت دارایی فارابی به‌ عنوان یکی از برترین فعالان این حوزه، بازدهی سرمایه‌گذاری بیش از 22,000 درصدی را طی 13 سال اخیر محقق کرده است! در واقع اگر 13 سال پیش 100 میلیون تومان را به شرکت سبدگردان فارابی سپرده بودید، امروز دارایی شما بالغ بر 22 میلیارد تومان بود!

با توجه به سابقه عملکرد شرکت سبدگردان فارابی و دیجی‌پی، پیش‌بینی می‌شود کاربران این دو اکوسیستم به‌ سادگی بتوانند از مزایای خدمات مدیریت دارایی و مشاوره سرمایه‌گذاری در محصول جدید این دو شرکت بهره‌مند شوند.

جهت استفاده از خدمات این محصول سرمایه‌گذاری کافیست وارد اپلیکیشن شوید و با کلیک روی گزینه مدیریت ثروت، یکی از خدمات مدنظرتان را به‌صورت کاملاً غیرحضوری و آنلاین دریافت کنید.

همان‌طور که اشاره شد، خدمات مدیریت ثروت شامل سه بخش صندوق‌های سرمایه‌گذاری(سهامی و درآمد ثابت فارابی) و سبدگردانی است.

لازم به ذکر است، گروه مالی فارابی و گروه دیجی‌کالا با هدف ارائه راهکارهای ساده و هوشمند در حوزه مدیریت ثروت همکاری خود را آغاز کرده‌اند. چشم‌انداز این همکاری ارائه محصولی جامع جهت تسهیل سرمایه‌گذاری در تمامی بازارهای مالی برای میلیون‌ها ایرانی است. در فاز نخست این همکاری امکان سرمایه‌گذاری در دو صندوق درآمد ثابت و سهامی فارابی و همچنین خدمات سبدگردانی و دریافت مشاوره سرمایه‌گذاری برای کاربران دیجی‌پی فراهم شده است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ