معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

امیدآفرینی راهبرد مهم در کشور است

اقتصاد ایران: ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه امیدآفرینی راهبرد مهم در کشور است، گفت: تقویت خودباوری و افزایش اعتماد عمومی در جامعه رمز پیشرفت و اعتلای کشور است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،روح الله سلگی صبح دوشنبه در همایش هادیان سیاسی سپاه کربلای مازندران افزود: افزایش قدرت تحلیل عمومی جامعه و پردازش توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در گرو اتحاد و انسجام ملی است.

‏این مسئول سیاسی با اشاره به نقش مهم و راهبردی هادیان سیاسی در پیشبرد سیاست محوری کشور افزود: مهمترین رسالت هادیان سیاسی در مقطع کنونی خنثی سازی توطئه دشمنان مبنی بر دو قطبی سازی در جامعه است.

‏ معاون استاندار مازندران در تشریح دامنه دشمنی‌های استکبار و اذنابش علیه انقلاب اسلامی گفت: راهبرد دشمنان علیه کشورمان از حربه نظامی به جنگ ترکیبی با بهره گیری از فضای مجازی و ابزارهای نوین فرهنگی تغییر یافت.

سلگی، هدف گیری اتحاد ملی و کاهش اعتماد عمومی به دولت و نظام را راهبرد جدید دشمن دانست وافزود: تمامی مسئولان با مشارکت مردم از طریق پایبندی به مؤلفه‌های رشد یافتگی و تعمیق باورهای ایمانی می‌توانند این حربه استکباری را خنثی کنند.

‏معاون سیاسی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: مهمترین راهبرد کشورمان در عرصه امنیت و پیشرفت ملی، امید آفرینی و پرهیز از انشقاق و اختلافات بی حاصل است.

‏وی با تاکید بر نقش مؤثر هادیان سیاسی در عرصه تقویت اتحاد سرزمینی یادآورشد: در این زمینه باید با تبیین و روشنگری پیرامون مؤلفه‌های اثر بخش توسعه ملی بسترهای تعالی کشور در عرصه‌های حکمرانی را فراهم کرد.

‏معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: دکترین جمهوری اسلامی ایران در عرصه حکمرانی پیشبرد سیاست وحدت اسلامی و تعاملات راهبردی در عرصه بین الملل است.

‏این مسئول اظهار کرد: تعمیق پیوند مردم و مسئولان با انگاره سازی حکمرانی اسلامی استراتژی هدفمند دولت سیزدهم است.

سلگی تاکید کرد: نیروهای فرهنگی و سیاسی جبهه انقلاب باید با گسترش و تقویت تلاش‌های هماهنگ و اثرگذار در جذب حداکثری توجه خود را معطوف به استحکام بنیان فکری وفاداران نظام اسلامی کنند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ