بازگشت بی‌سر و صدایِ «همآهنگ» به تلویزیون

اقتصاد ایران: پخش مجدد مرحله انتخابی برنامه تلویزیونی «همآهنگ» در حالی از چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه آغاز شده که چندی پیش سازندگان آن به خاطر توقف ناگهانی برنامه، متنِ عذرخواهی منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پخش مرحله انتخابی برنامه تلویزیونی «همآهنگ» که روایتی تازه از سرود و موسیقی است بعد از وقفه‌ای دوباره از چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه در شبکه‌های افق و نسیم آغاز شد و البته این حضور دوباره بی‌سر و صدا اتفاق افتاد.

بر این اساس، این برنامه روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 22 از شبکه افق و روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

در این مرحله از برنامه، امیریل ارجمند (بازیگر، آهنگساز و خواننده)، فلورا سام (بازیگر، نویسنده و کارگردان)، عباس غزالی (بازیگر) و اشکان کمانگری (خواننده) به عنوان اعضای هیأت انتخاب حضور دارند.

«همآهنگ» برنامه‌ای با هدف ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که طرح و پژوهش آن از سال 1399 و پیش تولید رسمی آن از زمستان 1400 آغاز شده است.

این برنامه که در آن 14 هزار کیلومتر سفر زمینی برای معرفی گروه‌های سرود در 10 نقطه ایران تجربه شده، محصولی از موسسه مأوا، به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی است.

بر این اساس، طی یک‌ سال ‌و نیم گذشته گروه‌های مختلف سرود در کشور شناسایی و طی آن بیش از 800 گروه پس از دریافت آثار ارزیابی شدند. پس از این مرحله گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب و رقابت خود را در قالب کارناوال کشوری در چند استان برگزار کردند.

گروه‌های برتر مرحله مقدماتی که مجوز حضور در برنامه اصلی را دریافت کرده‌اند، در ادامه با حضور در استودیوی همآهنگ در حضور هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

این برنامه در حالی به پخش برگشت که چند روز گذشته، سازندگان برنامه تلویزیونی «همآهنگ» برای پخش نشدن دو قسمت از این برنامه بعد از پخش قسمت نخست، از مخاطبان آن عذرخواهی کردند.

در این توضیح آمده بود: «ضمن تبریک عید سعید فطر به همراهان عزیز، لازم به ذکر است پخش برنامه «همآهنگ» به دلایلی متوقف شده است، بر این اساس ضمن عذرخواهی از مخاطبان عزیز به علت عدم پخش قسمت دوم و سوم برنامه و قدردانی از مخاطبانی که پیگیر پخش هستند و ما را دنبال می‌کنند، تیم «همآهنگ» در حال پیگیری است و به‌زودی زمان جدید پخش برنامه اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

«همآهنگ» برنامه‌ای با هدف استعدادیابی و محصولی از موسسه مأوا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ