در تابستان ذوب می‌شویم!

تمسخر تیم ملی روسیه پس از انصراف از کافا

اقتصاد ایران: تصمیم فدراسیون فوتبال روسیه برای انصراف از حضور در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) تمسخر و طعنه یکی از مربیان این کشور را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، تیم ملی فوتبال روسیه قرار بود در خردادماه امسال در مسابقات کافا با حضور تیم‌های ملی فوتبال ایران، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و ازبکستان شرکت کند.

پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، فدراسیون جهانی فوتبال و اتحادیه فوتبال اروپا تیم روسیه را از حضور در مسابقات بین المللی محروم کرده‌اند و هنوز مشخص نیست تیم ملی این کشور چه زمانی می‌تواند به شرایط عادی بازگردد.

فدراسیون روسیه در یک سال گذشته طرح انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را دنبال کرده اما هنوز به نتیجه مشخص و نهایی نرسیده است. روس‌ها در این مدت از محرومیتشان بازی با تیم‌های آسیایی از جمله قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و عراق را برگزار کردند و قصد داشتند در تورنمنت کافا هم حضور یابند.

با این حال در فاصله کمتر از دو ماه تا شروع کافا، فدراسیون روسیه به یکباره اعلام کرد که در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند تا برنامه کلی این مسابقات از جمله برنامه آماده سازی ایران را تحت تاثیر قرار بدهد.

فدراسیون فوتبال روسیه و سرمربی تیم ملی این کشور از گرمای هوا در آن زمان به عنوان یکی از دلایل این تصمیم یاد کرده‌اند اما اعلام این موضوع، تمسخر و طعنه برخی از کارشناسان فوتبال روسیه را به دنبال داشته است.

«والری اووچینیکوف» یکی از مربیان روس تاکید کرد که روسیه از شکست برابر تیم‌های آسیایی ترس دارد و به همین علت در کافا شرکت نمی‌کند.

والری گفت: آب و هوا بهانه خوبی برای شرکت نکردن در کافا است. ما در تابستان بازی نمی‌کنیم. ما به سرما عادت کرده‌ایم!

وی با کنایه ادامه داد: فدراسیون فوتبال روسیه احتمالاً فکر می‌کند که فوتبال ما توسط مردم چوکچی (از اقوام بومی روسیه که نزدیک به سیبری هستند) بازی می‌شود. ما نباید در تابستان به زمین مسابقه برویم وگرنه ذوب می‌شویم!

این مربی روس تاکید کرد: به نظر می‌رسد فدراسیون روسیه بیشتر از شکست مقابل برادران آسیایی ما می ترسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ