فروشگاه‌های پوشاک زارا دوباره به روسیه باز می‌گردند

اقتصاد ایران: رسانه‌های روسیه اعلام کردند که فروشگاه های سابق شرکت پوشاک زارا قرار است با نام تجاری جدید ماگ MAAG تا اول ژوئن بازگشایی شوند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از راشاتودی، رسانه‌های روسیه روز جمعه به نقل از دیمیتری تومیلین، عضو هیئت مدیره شورای مراکز خرید این کشور اعلام کردند که فروشگاه های سابق زارا با نام تجاری جدید ماگ MAAG تا اول ژوئن بازگشایی خواهند شد.

تومیلین به خبرگزاری ایزوستیا گفت که مالک جدید فروشگاه های سابق زارا با مراکز خرید روسیه که بسیاری از این فروشگاه‌ها در آن‌ها قرار دارند، درباره این ضرب الاجل توافق شده است.

طبق وب سایت ماگ، این برند قصد دارد در آینده نزدیک حدود 60 فروشگاه جدید در سراسر روسیه، از جمله در بزرگترین مراکز خرید مسکو، افتتاح کند.

همچنین این فروشگاه ها در سن پترزبورگ، چلیابینسک، سورگوت، خاباروفسک، ولگوگراد، کراسنودار و سایر شهرهای بزرگ روسیه بازگشایی خواهند شد.

این فروشگاه‌ها قبلاً متعلق به شرکت پوشاک اسپانیایی ایندیتکس بودند، اما این شرکت مدت کوتاهی پس از شروع عملیات نظامی مسکو آنها را تعطیل کرد و بعداً تصمیم گرفت بازار روسیه را به‌دلیل فشار تحریم‌ها ترک کند.

در اواخر ماه گذشته میلادی، این شرکت مجوز دولت روسیه را برای فروش تجارت خود در این کشور به شرکت مد و مدیریت بیشتر DMCC دریافت کرد. این شرکت در یکی از مناطق آزاد امارات متحده عربی ثبت شده است.

صاحب امتیاز این شرکت حسن غالب دهر، یکی از سهامداران آزادیا Azadea، یک شرکت تابعه لبنانی گروه سرمایه گذاری داهر Daher Group است که مالک یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان یعنی دبی مال است.

بر اساس این گزارش، مالک جدید همچنین انتظار می‌رود به غیر از زارا سایر فروشگاه‌های قبلی ایندیتکس یعنی پول اند بر Pull&Bear، برشکا Bershka و ماسیمو دوتی Massimo Dutti را با نام‌های تجاری جدید به ترتیب داب Dub، اکرو Ecru و ویلت Vilet بازگشایی کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ