معاون پارلمانی رئیس جمهور:

تورم شیرینی خدمات دولت را تحت الشعاع قرار داد

اقتصاد ایران: معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: تورم که میراث دولت‌های گذشته محسوب می شود، شیرینی خدمات عمرانی، اقتصادی و بهداشتی دولت سیزدهم را تحت شعاع قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، معاون امور مجلس ریاست جمهوری در جمع اساتید دانشگاه های چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ایران درگیر جنگ شناختی با دشمنان قسم خورده است گفت: دشمنان در این جنگ دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را به نقاط ضعف تبدیل و به جهان معرفی می‌کند و باید در این حوزه بسیار هوشیار بود و تببین کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطر نشان کرد: گرانی و تورم که میراث دولت‌های قبل است شیرینی تلاش‌ها و خدمات دولت کنونی در کشور از جمله طرح‌های بزرگ عمرانی اقتصادی خدماتی و بهداشتی را تحت شعاع قرار داده، ولی عزم جدی برای حل مشکلات مردم شکل گرفته تا از این مرحله هم عبور کنیم.

 حسینی گفت: نگاه دولت ایران فقط ارتباط و تعامل با چند کشور اروپایی نیست و با قدرت‌های بزرگ دیگر از جمله چین همکاری‌های اقتصادی شکل گرفته است.

وی افزود: از سرگیری تعامل و ارتباط دوباره ایران با عربستان سعودی به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران است و به ثبات و امنیت منطقه کمک شایانی خواهد کرد و این باعث خشم استکبار جهانی شده است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه همکاری‌های دوسویه ایران با کشور‌های همسایه بخصوص هم زبان مثل تاجیکستان در حال ارتقا است و امروز تعامل سازنده با ١٥ همسایه شامل ٦٠٠ میلیون نفر جمعیت زمینه ساز توسعه صادرات و رونق اقتصادی کشور خواهد شد و این دستاورد‌های سیاست خارجی دولت است.

وی با بیان اینکه بازار چین به روی کالا‌های ایرانی باز است گفت: بهره مندی از بازار‌های جهانی بخصوص کشور‌های همسایه نیازمند توسعه زیرساخت‌های ریلی و حمل و نقل، بازاریابی، تجاری سازی و تقویت بخش خصوصی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است تا ایران اسلامی در مسیر توسعه اقتصادی و ارز آوری بیشتر قرار گیرد.

 حسینی افزود: دنیا دنبال دستاورد‌های علمی ایران است و برای خرید از فناوری‌های کشور استقبال جهانی شده است و فرصتی برای نزاع و کشمکش درونی و جناح‌ها وجود ندارد و باید دنبال کار و تعامل برای پیشبرد کشور باشیم تا نتایج آن برای معیشت و اقتصاد مردم ملموس باشد.

وی خاطر نشان کرد: تمام هم و غم دولتمردان فقط خدمت بی وقفه به مردم از طریق تعامل سازنده با کشور‌ها، حمایت از تولیدکنندگان، صادرات، مهار تورم و بهبود وضع معیشتی مردم است و به زودی لایحه برنامه هفتم توسعه دولت در صحن علنی مجلس طرح می‌شود؛ و آماده پذیرش هرگونه نظر و پیشنهاد اصلاحی دانشگاهیان و‌ نخبگان در این خصوص هستیم. 

معاون امور مجلس رئیس جمهور تأکید کرد: قدرت پوشالی رژیم منحوس اسراییل از بین رفته و شاهد شکاف بین سران همین صهیونیست هستیم و از ٧ میلیون جمعیت این رژیم ٧٠٠ هزار نفر فقط در یک شب تظاهرات عیله مقامات صهیونیستی برگزار کردند که این نشان افول قدرت اسراییل است.

 حسینی افزود: ایران محور تمام تحولات منطقه به نفع مسلمانان و ملت‌های ستمدیده است.

وی تصریح کرد: قدرت پوشالی رژیم منحوس اسراییل از بین رفته و شاهد شکاف بین سران همین صهیونیست هستیم و از ٧ میلیون جمعیت این رژیم ٧٠٠ هزار نفر فقط در یک شب تظاهرات عیله مقامات صهیونیستی برگزار شده که نشان افول قدرت اسراییل است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ