با اهدای کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان؛

تداوم نقش‌آفرینی بانک پارسیان در رزمایش مواسات

اقتصاد ایران: هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه1402 ، بانک پارسیان در راستای اجرای رزمایش مواسات، نخستین مرحله کمک‌های خود در سال 1402 را به نیازمندان و ایتام اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،محمدحسین هاشمی، مدیرعامل شرکت معین پارسیان با بیان اینکه این شرکت بازوی اجرایی طرح مواسات در بانک پارسیان است، در این رابطه اظهار کرد: حسب دستور مدیرعامل بانک پارسیان، شرکت معین پارسیان متولی تهیه اقلام غذایی برای خانواده‌های نیازمند و کودکان و توزیع بسته‌ها است.

وی ادامه داد: توزیع اقلام غذایی میان نیازمندان در سنوات گذشته نیز انجام‌شده که مدت‌زمان آن در ایام وفات حضرت خدیجه (س) و ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) می‌باشد.
مدیرعامل شرکت معین پارسیان بیان کرد: در این دوره نیز تعداد ۳۰۰ بسته کمک معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، تن ماهی، قند، شکر، رب، چای و یک بسته شامل تنقلات برای کودکان تهیه‌شده که توسط بنیاد خیریه «مادر مهربان» میان خانواده‌های شناسایی‌شده در اطراف تهران توزیع خواهد شد.
بهرام هنرپرور، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان نیز در این رابطه بیان کرد: بانک پارسیان افتخار دارد که هرساله کمک‌های مؤمنانه خود در ماه مبارک رمضان را در قالب بسته‌های معیشتی و به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) و ولادت امام حسن مجتبی (ع) تهیه و به مؤسسات خیریه جهت اهدا به نیازمندان واگذار کند.
وی ادامه داد: بانک پارسیان مسئولیت‌های اجتماعی خود را در قالب موضوعات دیگر ازجمله مدرسه‌سازی، احداث و تجهیز پروژه‌های بیمارستانی، اهدای نوشت‌افزار به دانش آموزان کم‌بضاعت مناطق محروم، حمایت از انجمن آلزایمر و جامعه معلولین، مشارکت در پروژه‌های ملی و عمرانی از قبیل آب‌رسانی و گازرسانی، نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده، ارائه تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا و دیگر فعالیت‌ها پیگیری می‌کند.
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان افزود: همچنین بانک پارسیان توانست بر اساس بند ب تبصره ۱۶ بودجه 1400کشور که بر حمایت از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و عمل به تکالیف قانونی تأکید دارد، تحقق ۱۱۱ درصدی هدف‌گذاری در پرداخت تسهیلات داشته باشد.
برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ