کارشناس اقتصادی:
رشد تولید از مسیر نوآوری محقق خواهد شد
اقتصاد ایران: بیرجند_ کارشناس اقتصادی در خراسان جنوبی بر ضرورت تمرکز مشاغل تولیدی و کارفرمایان بر روی فاکتورهای مهم موفقیت تاکید کرد و گفت: رشد تولید از مسیر نوآوری محقق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،مهدیه ضیائیان گفت: با توجه به شعار سال در راستای رشد تولید، بهبود در تولید باید مورد توجه قرار گیرد در این راستا مشاغل تولیدی و کارفرمایان مشاغل باید تمرکز خود را روی فاکتورهای مهم موفقیت از جمله نوآوری قرار دهند.
مدیر مرکز مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به اینکه نوآوری فقط مربوط به حفظ و توسعه یا جدیدترین فناوری نیست، افزود: عملی و کارآمد بودن حل مسئله و تحول در تجارت باید بیش از گذشته مورد توجه واقع شود.
به گفته وی در صنعت تولید این امر را میتوان از طریق تصفیه یا اکتشاف کانالهای توزیع و توزیع جدید، ارائه پیشنهادات تجاری جدید، توسعه تمهیدات سازمانی لاغر، بهبود فرآیندها، ارائه تجربه مشتری بهتر، دسترسی به فناوری پاک و سبز در دستور کار مشتریان آگاه از محیط زیست قرار داد.
به گفته وی بهبود بهرهوری _تمرکز بر افزایش درآمد، نه تنها سبب کاهش هزینهها میشود بلکه به ماندگاری و موفقیت یک تجارت منجر میشود.
وی تصریح کرد: در صنعت تولید این بدان معنی است که کارایی در فرآیندهای داخلی، داشتن دانش عمیق در مورد مشتریان و بازار، استقبال از آخرین فن آوری تولید.، سرمایه گذاری در افراد و مهارتها - دانش و مهارتهای افراد به نوآوری و بهبود بهرهوری کمک میکند.
این کارشناس اقتصادی اظهار کرد: افزایش فشار بر بخش تولید ناشی از کمبود مهارت و افزایش رقابت برای استعداد است.
ضیائیان بیان داشت: افراد در نیروی کار دیگر نمیتوانند فقط مهارتهای فنی داشته باشند. بلکه آنها به طیف وسیعی از قابلیتها نیاز دارند که شامل تفکر خلاق و حل مسئله نیز میشود.
وی تصریح کرد: علاوه بر این، مهارتهای شبکه برای موفقیت بسیار مهم هستند و افرادی که به خوبی مرتبط و قادر به همکاری باشند و به دانش همسالان دسترسی دارند، میتوانند در موفقیت یک تجارت سهیم باشند.
وی عنوان داشت: تأمین بودجه سبب میشود تا مشاغل دارای تولید نوآور، بهبود بهرهوری و رقابت باقی بمانند.
به گفته وی افت کوتاه مدت گردش پول در چرخه تجارت طبیعی است و دسترسی به وجوهی که بتواند به پایین آمدن آن کمک کند، در مدیریت مالی بسیار حیاتی است.
وی با اشاره به اینکه تولید مشاغل که روی این فاکتورهای مهم موفقیت متمرکز هستند، شانس موفقیت آنها را در برابر رقابت جهانی و تغییر انتظارات مشتری افزایش میدهد، گفت: در نتیجه بهبود تولید و رشد تولید را نیز شاهد خواهیم بود.
اکو ایران | ECO IRAN
ترکیه | Turkiye
آذربایجان| Azerbaijan
ترکمنستان|Turkmenistan
تاجیکستان|Tajikistan
قزاقستان |Kazakhstan
قرقیزستان |Kyrgyzstan
ازبکستان |Uzbekistan
افغانستان |Afghanistan
پاکستان | Pakistan
بانک مرکزی
بانک ملّی ایران
بانک ملّت
بانک تجارت
بانک صادرات ایران
بانک ایران زمین
بانک پاسارگاد
بانک آینده
بانک پارسیان
بانک اقتصادنوین
بانک دی
بانک خاورمیانه
بانک سامان
بانک سینا
بانک سرمایه
بانک کارآفرین
بانک گردشگری
بانک رسالت
بانک توسعه تعاون
بانک توسعه صادرات ایران
قرض الحسنه مهر ایران
بانک صنعت و معدن
بانک سپه
بانک مسکن
رفاه کارگران
پست بانک
بانک مشترک ایران و ونزوئلا
صندوق توسعه ملّی
مؤسسه ملل
بیمه مرکزی
بیمه توسعه
بیمه تجارت نو
ازکی
بیمه ایران
بیمه آسیا
بیمه البرز
بیمه دانا
بیمه معلم
بیمه پارسیان
بیمه سینا
بیمه رازی
بیمه سامان
بیمه دی
بیمه ملت
بیمه نوین
بیمه پاسارگاد
بیمه کوثر
بیمه ما
بیمه آرمان
بیمه تعاون
بیمه سرمد
بیمه اتکایی ایرانیان
بیمه امید
بیمه ایران میهن
بیمه متقابل کیش
بیمه آسماری
بیمه حکمت صبا
بیمه زندگی خاورمیانه
کارگزاری مفید
کارگزاری آگاه
کارگزاری کاریزما
کارگزاری مبین سرمایه