رضا رویگری: 1401 بدترین سال زندگی ام بود/ قرار بود به مشهد بیایم اما...

اقتصاد ایران: رضا رویگری گفت: 1401 یکی از سال های بدی بود که بر من گذشت و به نوعی بدترین سال زندگی ام بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، چهل و خورده ای سال پیش همزمان با انقلاب اسلامی بود که ترانه‌ای به یادماندنی به نام «الله اکبر» از رادیو و تلویزیون پخش می‌شد که در ذهن تک‌تک ایرانیان به یادگار باقی است. چند سال بعد از این ترانه انقلابی، فیلم سینمایی اجاره‌نشین‌ها از سینماهای کشور پخش شد که هنوز هم تازگی دارد. رضا رویگری که آن روزها یکی از مطرح ترین خواننده های پس از انقلاب اسلامی به حساب می آمد بعد از بازی در فیلم اجاره نشین ها و چند فیلم و سریال دیگر به ستاره سینما و تلویزیون تبدیل شد.

کیسان ابوعمره در مختارنامه، سعدون در معصومیت از دست رفته، اکبر دباغ در اخراجی های ۳ و... از جمله نقش هایی است که از این بازیگر نام آشنا در یاد مردم مانده است. او اما از چندین سال پیش بر اثر سکته و از کار افتادن بعضی از اعضای بدنش کمتر در سینما و تلویزیون حضور داشته و در سال های گذشته، انتشار خبرهایی درباره اجاره نشینی و سختی های زندگی، شرایط جسمانی و... باعث شد تا رضا رویگری همچنان خبرساز باشد.

این بازیگر در اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱  هم فیلمی از اسکان اجباری در خانه سالمندان منتشر و از طرفدارانش تقاضای کمک کرد. فیلمی که واکنش های زیادی به دنبال داشت تا جایی که پس از چندروز خبرهایی از کمک برخی همکاران و طرفداران به او منتشر شد.

در آخرین روزهای تعطیل عید نوروز این بازیگر و خواننده باسابقه در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ یکی از سال های بدی بود که بر من گذشت. همه اتفاقات امسال به شکلی بود که باید بگویم ۱۴۰۱ یکی از بدترین سال های زندگی ام بود.

وی با اشاره به شرایط جسمی اش افزود: طی سال گذشته، بیماری باعث شد که بیکار باشم و توان حضور در صحنه را نداشته باشم. این بیکاری و بیماری من را بی حوصله کرده بود و اگر بخواهم یکی از ویژگی های منفی خودم را در سال ۱۴۰۱ بگویم همین کم حوصلگی است.

این بازیگر ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ ویژگی مثبتی مانند تحمل سختی ها داشتم. دردهای جسمی و فشارهای زندگی را تحمل کردم و همین صبر هم یک ویژگی مثبتم بود.

برای بازی در فیلمی قرار بود به مشهد بیایم اما...

رضا رویگری درباره برنامه اش برای ادامه سال ۱۴۰۲ هم گفت: سال جدید برای یکی دو تا فیلم و سریال صحبت کردم اما تا الان فقط حرف بوده است. مثلا قرار بود برای حضور در فیلمی به مشهد بیایم اما فقط صحبت کردیم و از نتیجه اش به من خبر ندادند. فعلا منتظرم ببینم چه اتفاقی می افتد و کدام پیشنهاد عملی می شود.

این بازیگر و خواننده سرشناس در پایان گفت: همیشه برای مردم ایران آرزوی سلامتی، شادی، نشاط و سرافرازی و جیب پر داشته ام و برای سال ۱۴۰۲ هم چیزی جز این نمی خواهم. دعا می کنم هیچ مردی به خاطر دست و جیب خالی، شرمنده خانواده اش نباشد. هرچند که به سال ۱۴۰۲ و سال خرگوش خیلی خوش بین نیستم.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ