فعالیت همه مدارس از روز ۱۴ فروردین طبق روال عادی پیگیری خواهد شد

اقتصاد ایران: زنجان-مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از فردا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ فعالیت مدارس به صورت حضوری و طبق روال عادی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسماعیلی روز یکشنبه تشکر از تمامی معلمان پر تلاش استان، که با مجاهدت های خویش، یاری گر خادمان خود در ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق هستند گفت: امیدواریم با همراهی اولیا، دانش آموزان و معلمان عزیز، اولین روز تحصیلی سال ۱۴۰۲، توأم با شور و نشاط و برکت برای دانش آموزان عزیز باشد و انشالله چرخه تعلیم و تربیت همراه با بهار قرآن و بهار طبیعت در فضای اصلی خود پیگیری شود.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به تغییر ساعت فعالیت مدارس در ماه مبارک رمضان افزود:با توجه به اینکه آغاز فعالیت مدارس در سال ۱۴۰۲ با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن تلاقی یافته است؛ شروع فعالیت مدارس تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۸ صبح خواهد بود. لذا از اولیای محترم خواهشمندیم تا تدابیر لازم برای حضور به موقع دانش آموزان در مدارس را بیاندیشند. البته لازم به ذکر است که با تلاش های انجمن اولیا و کادر اجرایی مدارس هماهنگی های لازم با سرویس های ایاب و ذهاب آموزشگاه ها نیز به عمل آمده است.

اسماعیلی در ادامه افزود: زنگ اول مدارس از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد اما قبل از آن برنامه های متنوعی به صلاحدید مدیریت مدارس در قالب صبحگاه در مدارس پیگیری خواهد شد.
بعد از اتمام ماه مبارک رمضان نیز فعالیت مدارس طبق ساعات جدیدی که اعلام و به مدارس و دانش آموزان ابلاغ خواهد شد پیگیری می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان سخنان خود با اشاره به حضور سه ماهه دانش آموزان در مدارس تا پایان سال تحصیلی گفت: امیدواریم با حضور پر نشاط دانش آموزان در مدارس شاهد بهره مندی حداکثری آنان از مباحث تعلیم و تربیتی در سه ماه باقی مانده سال تحصیلی باشیم و دانش آموزان با آمادگی کامل در امتحانات پایانی نیم سال دوم شرکت کنند و آینده خوبی برای خود و جامعه ایران عزیزمان رقم بزنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ