سه امتیاز پرسپولیس در رفسنجان الزامی بود/ بالای جدول تغییر می‌کند

اقتصاد ایران: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد این تیم مقابل مس رفسنجان گفت: سه امتیاز مهمتر از بازی زیبا بود چون روحیه تیمی را مثبت کرد.

محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس در رفسنجان گفت: مهم‌ترین موضوع در چنین بازی‌هایی کسب پیروزی است. مهم نیست پرسپولیس با یک گل به پیروزی رسیده است یا مهاجمش هت تریک کرده است. برد پر گل جذاب است اما باید شرایط یک تیم را نیز در نظر گرفت و گرفتن سه امتیاز الزامی بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: باخت مقابل سپاهان اصفهان استرس را در پرسپولیس ایجاد کرده بود. تیمی که در کورس قهرمانی است باید سه امتیاز هر بازی را بگیرد نه اینکه بخواهد احساسی رفتار داشته باشد. یحیی گل محمدی مجبور است به تمام جوانب فکر کند. شاید خیلی‌ها بر این عقیده باشند که پرسپولیس با توجه به ۱۰ نفره شدن حریف باید چند گل دیگر هم می‌زد اما وقتی بازی را مشاهده کنید متوجه می‌شوید خلق موقعیت‌های پرسپولیس زیاد بود و حریف هم چیزی برای از دست دادن نداشت تا دنبال گرفتن امتیاز و خودنمایی باشد.

برزگر درباره اضلاع مربع قهرمانی فصل جاری لیگ برتر گفت: بدون شک سپاهان اصفهان بیشترین شانس را با توجه به تعداد امتیازاتش دارد. فکر می‌کنم استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان رقیبان سر سختی برای سپاهان در همین چند هفته باشند. به شخصه فکر می‌کنم بالای جدول تغییر خواهد کرد و پرسپولیس همچنان یکی از مدعیان حدی است.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص انتقاد از شرایط جسمانی بازیکنان پرسپولیس یادآور شد: واقعاً نمی‌توان به عنوان افرادی که دور از محیط تیم هستیم نظرات دقیق داد. بدنسازی پرسپولیس مسیری را طی کرده است که با توجه به تعطیلات متوالی در برنامه لیگ و همچنین مصدومیت‌ها دچار تنوع بوده است. طبیعی است انتظارات از پرسپولیس بالاتر از بقیه است اما من هم معتقدم بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند باید همیشه در بهترین شرایط قرار بگیرند تا کارایی لازم را برای کادر فنی داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ