طرح اسکان مسافران نوروزی سمنان تا ۱۴ فروردین ادامه یابد

اقتصاد ایران: سمنان- معاون استاندار سمنان گفت: طرح اسکان نوروزی در صورتی که کماکان نیاز به اسکان مسافران باشد می‌تواند تا روز چهاردهم فروردین ماه ادامه پیدا کند.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ا توجه به حجم بالای مسافران در مسیر برگشت از مشهد مقدس، مدارس تعیین شده در طرح اسکان مسافران نوروزی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین نیز به خدمات رسانی به مسافران ادامه پیدا می‌کند، ابراز کرد: مدارس آماده خدمت رسانی به مسافران باشند.

وی افزود: در صورت نیاز این مراکز، خدمات آموزشی خود به دانش آموزان در روز ۱۴ فروردین را به صورت غیر حضوری ارائه کنند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه شرکت پالایش و پخش فرآورده نفتی منطقه شاهرود تمهیدات لازم را برای تأمین سوخت مورد نیاز موج بازگشت مسافران اندیشیده است، تاکید کرد: پیش بینی لازم برای تأمین کامل و تکمیل ذخایر بنزین و سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها صورت گرفته است.

حمیدی همچنین با استقرار سامانه کم فشار بارشی در روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان سمنان اشاره کرد و بیان داشت: تجهیزات و ادوات سنگین جاده‌ای در طول محورهای اصلی استان سمنان مستقر شده است.

وی با بیان اینکه با عنایت به بارندگی‌های پیشرو لازم است تا شهرداری‌های استان سمنان در خصوص مقوله آب گرفتگی شهرها نیز تمهیدات لازم را بیاندیشند.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان همچنین با اشاره به آخرین پیک بازگشت مسافران نوروزی بیان کرد: لازم است تا اقامتگاه‌های در مسیر مشهد به سمت تهران در حوزه استحفاظی استان سمنان تقویت و از سوی دیگر بر کار آنها نیز نظارت شود.

به گزارش مهر، نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه کم فشار بارشی همزمان با روز سیزده بدر بر تمام استان سمنان سیطره انداخته و در کنار کاهش دمای هوا، بارش باران و حتی برف را نیز به دنبال خواهد داشت لذا از مسافران خواسته شده تا در صورت بروز مخاطرات در استان اقامت موقت داشته و سپس ادامه راه دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ