ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد جاده‌ای در کرمانشاه

اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش سوانح و تلفات جاده‌ای در نوروز امسال از ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد جاده‌ای در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) انتظامی کرمانشاه که با حضور سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که روی آن تمرکز شد بحث سرقت‌ها بود که خوشبختانه در حوزه سرقت‌های مهم شاهد کاهش خوبی بودیم.

وی ادامه داد: در طرح نوروزی امسال و تا پایان روز دوازدهم فروردین ۷۶ هزار و ۱۸۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف و یک هزار و ۱۳۶ نفر هم در این راستا دستگیر شدند که آمار دستگیر شدگان نسبت به سال قبل ۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

جاویدان همچنین با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی ترددهای نوروزی در محورهای استان و ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد درون و برون استانی، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده خوشبختانه شاهد کاهش ۴۰ درصدی سوانح و تلفات بودیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به اجرای طرح سراسری مبارزه با سرقت در استان طی اسفند سال گذشته، افزود: در این طرح که با مشارکت تمام یگان‌های انتظامی انجام شد ۳۳۰ فقره سرقت کشف و ۱۸۱ سارق و مالخر نیز دستگیر شدند.

وی تداوم اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت را یکی از برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جدید عنوان کرد و گفت: سارقان و مالخران در کرمانشاه حاشیه امنی نخواهند داشت.

جاویدان در پایان و با اشاره به تقدیم ۵۴۸ شهید انتظامی کرمانشاه، گفت: همه همکاران ما فداکارانه و به صورت شبانه روزی در میدان عمل حضور دارند تا امنیت را در این استان برقرار و با روحیه جهادی و انقلابی برای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای فرامین فرمانده کل انتظامی تلاش می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ