بستری ۳۳ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های فارس

اقتصاد ایران: شیراز- دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: ۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس به علت وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه ، خدمات درمانی دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۲۷۱ هزار و ۸۹۳ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۶۳ هزار و ۷۷۵ بیمار مثبت شناسایی شده است.

از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۱۷ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۳۴ هزار و ۵۲۷ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۴۳۱ هزار و ۳۷۶ مورد تست سریع انجام شده و ۱۲۹ هزار و ۲۴۸ بیمار مثبت شناسایی شده است.

با بستری ۴۰ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۲۴۷ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۳۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ مورد جدید فوتی ناشی از کووید ۱۹ در فارس ثبت شده که مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۱۸۳ نفر رسیده است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۵۵ هزار و ۳۰۷ هم استانی مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۸۹ هزار و ۹۸۴ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۳۱۷ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۳۵۳ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۱۶۹ دُز نوبت سوم و ۱۳۶ هزار و ۱۴۵ دُز یادآور واکسن بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ