۱۲ فروردین روز بیداری و بصیرت ملت ایران است

اقتصاد ایران: بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: روز دوازدهم فروردین روز به ثمر نشستن خون شهدا، روز استقرار حکومت مستضعفان و روز بیداری و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: در روز جمهوری اسلامی ایران ملت به همگان ثابت کردند که پای آرمان‌های امام و شهدا هستند و پوزه دشمنان را در تمامی عرصه‌ها به زمین خواهند زد.

وی با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، روزه داری را یکی از راه‌های رسیدن به تقوا دانست و از مردم خواست؛ به رعایت فرایض شرعی در اماکن عمومی اهتمام کرده و با امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه، فرهنگ روزه داری را در جامعه گسترش دهند.

خطیب جمعه بیله سوار با اشاره به افتتاح سفارت آذربایجان در سرزمین‌های اشغالی و دیدار مسئولان رده بالای باکو با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در تلاویو، گفت: متأسفانه کشور آذربایجان بازی خطرناکی را شروع کرده است و عمداً یا سهواً فریب برخی کشورهای تروریستی را خورده و به پشتوانه‌های واهی آنان، به صورت مستمر در رسانه‌های خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به تخریب، توهین و گاهاً تهدید غیرمستقیم هم می‌کند.

عزیزی ادامه داد: از اینجا به آقای الهام علی اف هشدار می‌دهیم که حسن همجواری را رعایت کند در غیر این صورت جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا و تجهیزات اجازه نخواهد داد کوچک‌ترین تغییری در مرزهای ژئوپلیتیک خود با کشورهای ثالث اتفاق بیافتد.

وی در ادامه مردم آذربایجان را از شیعیان و محبان واقعی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برشمرد و از اینکه گرفتار تصمیمات ناصحیح دولت مردان خود شده اند، اظهار تأسف کرد.

امام جمعه بیله سوار گفت: باید به شما تأسف خورد که نسبت به اعتقادات شیعیان کشورت پشت پا زدید و با کسانی دست داده اید که مدت هاست در منطقه شرارت نموده و دست شأن به خون‌های پاک کودکان مظلوم آلوده شده است.

عزیزی با تقدیر از بیانیه اخیر وزارت کشور در خصوص رعایت عفاف و حجاب در جامعه تصریح کرد: جامعه براساس نظام احسن و تکوین اداره می‌شود و کسانی که با هنجارشکنی خود در جامعه خللی در این نظام احسن الهی وارد می‌کنند نه تنها در عالم قیامت پاسخگوی خداوند تبارک و تعالی خواهند بود بلکه باید در این دنیا از طریق مجاری قانونی با این قبح شکنان برخورد جدی صورت گیرد چرا که این قبیل رفتارها سزاوار و برازنده کشور اسلامی همچون جمهوری اسلامی ایران نیست.

امام جمعه بیله سوار با تبریک فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دوازدهم فروردین روز به ثمر نشستن خون شهدا، روز استقرار حکومت مستضعفان و روز بیداری و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی است که به همگان ثابت کردند که پای آرمان‌های امام و شهدا هستند و پوزه دشمنان را در تمامی عرصه‌ها به زمین خواهند زد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ