برگزاری اردوی جهادی طرح لبخند شهید عجمیان در حصارک

اقتصاد ایران: کرج- مسئول گروه جهادی حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) دانشگاه مشکات ولایت کرج از برگزاری اردوی جهادی نوروزی طرح لبخند شهید روح الله عجمیان در مناطق کم‌برخوردار حصارک کرج خبر داد.

محمدعلی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری اردوی جهادی نوروزی طرح لبخند شهید روح الله عجمیان در مناطق کم برخوردار حصارک کرج خبر داد و اظهار کرد: جهادگران با هدف کاستن و رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم فعالیت می‌کنند و برای انجام دادن این کار اولین قدم آنها فقر زدایی است.

وی با بیان اینکه جهادگران با هدف کاستن و رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم فعالیت می‌کنند، ادامه داد: اردوهای جهادی با اهداف زیادی اجرا می‌شود اما مهم‌ترین آن‌ها خدمت رسانی به مردم است.

مسئول گروه جهادی حضرت حمزه سیدالشهداء (ع) دانشگاه مشکات ولایت کرج اضافه کرد: برای انجام دادن این کار اولین قدم فقر زدایی است، فقر، فقط مالی نیست، بلکه فقر فرهنگی، بهداشتی، اجتماعی هم داریم و باید به این فقرها و کاهش آن‌ها رسیدگی بشود.

مرادی افزود: وقتی وارد مناطق محروم می‌شویم می‌بینیم مردم چگونه زندگی می‌کنند و چه کمبودهایی دارند، حال با ساختن مسجد و مدرسه یا با حرف زدن و همیاری مردم این مشکلات را احصاء می‌کنیم.

به گفته وی، جهادگران این گروه جهادی در سال گذشته با توجه منویات مقام معظم رهبری، در عرصه‌های بهداشتی و درمانی، دندانپزشکی، آموزشی و تربیتی، فرهنگی و اجتماعی، مشاوره و مددکاری، ورزشی و استعدادیابی، عمرانی و تأسیسات در مناطق محروم، مدارس و موکب اربعین نقش آفرینی کرده اند.

مسئول گروه جهادی حضرت حمزه سیدالشهداء (ع) دانشگاه مشکات ولایت کرج با بیان اینکه این گروه جهادی با گروه‌های دیگر جهادی و سازندگی استان البرز، مجمع جهادگران بنیاد علوی، ستادفرمان اجرایی امام خمینی (ره)، ناحیه بسیج دانشجویی استان و دانشگاه مشکات همکاری و تعامل دارد، مطرح کرد: اردوهای جهادی این گروه از مهرماه ۱۴۰۱ با رویکرد ۵ ساله و محوریت میسر کردن مشکلات در تمامی عرصه‌ها آغاز شده است.

مسئول آسیب‌های اجتماعی جهادی استان البرز گفت: افراد علاقه‌مند جهت حضور و مشارکت در این اردوها می‌توانند به قسمت سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

مرادی با بیان اینکه در تمام اردوها معایب و مزایایی وجود دارد، گفت: مزایای آن جذب نیروها و گروه‌های جدید جهت اقدامات مؤثر است. وی افزود: معایب آن نیز حضور کمرنگ بعضی از نیروها، اداره‌ها و کمبود منابع مالی می‌باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بیان کرد: حضور جهادگران و علاقه‌مندان نه تنها در این برهه از زمان با شرایط تعطیلی ایام عید نوروز و روزه داری کمرنگ نشده است، بلکه اقدامات و فعالیت‌ها ارتقا داشته و حضورها پررنگ‌تر شده است، خداوند بصیر در این ماه مبارک فضیلت‌های زیادی در امر خودسازی افراد و جهادگران ایجاد کرده است.

مسئول گروه جهادی حضرت حمزه سیدالشهداء (ع) دانشگاه مشکات ولایت کرج متذکر شد: اردوی جهادی عمرانی و محرومیت زدایی قرارگاه نوروزی طرح لبخند شهید روح الله عجمیان در مناطق کم برخوردار و مدارس حصارک کرج، آموزش و پرورش ناحیه ۴ به همت جهادگران گروه جهادی دانشجویی حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) مرکز علمی و کاربردی مشکات ولایت از تاریخ ۵ فروردین لغایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ با محوریت عمرانی و مرمت ساختمان مدارس، رنگ کاری و نقاشی، نظافت و بازسازی تجهیزات جهت امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در ایام عیدنوروز مصادف با ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ