جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد ملت ایران است

اقتصاد ایران: ایلام-امام جمعه ایلام گفت: جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مال و ثروت یکی از ابزارهایی است که باعث غفلت و فراموشی از یاد خدا و روز جزا می‌شود و باید در این خصوص کسانی که دارای مال و ثروت هستند مراقب باشند.

وی افزود: امسال را مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند و برای پیروزی بر دشمن در جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال لازم است از ظرفیت‌های فراوان در استان استفاده کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه بیان داشت: در راستای تحقق شعار سال و کمک به مردم برای اشتغال آفرینی و محرومیت زدایی همه مسئولین باید زمینه ساز شعار سال باشند.

امام جمعه ایلام عنوان داشت: بزرگترین دستاورد ما جمهوری اسلامی است، انقلاب اسلامی ثمره شهدای اسلام و تشییع در طول قرن‌های گذشته است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی، نظامی بی بدیل که داری نعمت آزادی، عدالت، تعالی معنوی و انسانی است، چیزهایی که دنیای غرب آن را درک نکرده است.

خطیب جمعه ایلام خاطرنشان کرد: جوانان عزیز باید مبانی جمهوری اسلامی را مطالعه کرده و آن را با سایر کشورها مقایسه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: دشمن نمی‌خواهد نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در دنیا شناخته شود و دشمنی آن‌ها بر سر این مساله است.

وی تصریح کرد: زن و مرد باید در غم و شادی در کنار هم و یار همدیگر در سختی‌ها باشند، اما متاسفانه برخی از زوج‌های امروزه این چنین نیستند و با کوچک‌ترین اختلافی خواستار جدایی هستند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: طبیعت نشان دهنده سرسبزی نشاط و امید به آینده است و این رویش طبیعت آیه‌ای از جانب خداوند است که به قدرت خداوند پی برده و بدانیم در فردای قیامت حاضر خواهیم شد.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: به شکرانه نعمت‌های الهی باید ماه رمضان را روزه باشیم، حجاب را رعایت کنیم، قرآن بخوانیم و عبادت کنیم اما روزه خواری و بی حجابی ناسپاسی از نعمت‌های الهی است و باید این افراد را آگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بیان داشت: دشمن با تمام توان برای حجاب زدایی و عفت‌زدایی قدم بر می‌دارد و برخی نیز در این مسیر گام بر می‌دارند و لازم است تا آگاه شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر روی واقعی کسانی که دم از آزادی زنان می‌زنند نمایان شد که چه اعمال زشتی به این بهانه انجام می‌دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ