ایجاد دوقطبی در جامعه یکی از اهداف دشمن در جنگ شناختی است

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه شهر شال گفت: برنامه دشمن در جنگ شناختی در عرصه حجاب و ایجاد تنش و دوقطبی حجاب و بی حجاب در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال اظهار کرد: آنچه مؤمن را زودتر به مقصد بندگی و تقوا می‌رساند، ایجاد فاصله بین انسان و گناهان خصوصاً گناهان اجتماعی است.

وی افزود: گناهانی همچون تهمت زدن، دروغ، غیبت و بدگویی از مؤمنین آثار دنیوی و اُخروی بسیار خطرناکی دارند و انسان مؤمن باید به دنبال ترک این گناهان باشد.

امام جمعه شهر شال تاکید کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ترک گناه است و انسان باید از فرصت این ماه برای ترک گناهان خود بهترین استفاده رو بکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بیانیه وزارت کشور در مورد حجاب ادامه داد: برخورد قاطع با هنجار شکنان در جامعه ضروری است و باید از سوی مسئولین مورد غفلت قرار نگیرد.

حجت‌الاسلام باقری ادامه داد: حمایت از آمران به معروف در جامعه نیز یک ضرورت است و نباید اجازه دهیم حرمت امر به معروف در جامعه متزلزل شود.

وی با بیان اینکه حمایت عموم مؤمنین از نهادهای حاکمیتی در مدیریت و تقویت عفاف و حجاب یک اصل مهم است، تاکید کرد: برنامه دشمن در جنگ شناختی در عرصه حجاب و ایجاد تنش و دوقطبی حجاب و بی حجاب در کشور است.

امام جمعه شال گفت: مردم و جامعه دین مدار نیز باید در مواجهه با مشکل حجاب با هوشمندی عمل کرده و از سوی دیگر نقش فعال‌تری در جامعه داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: حرکت در مسیر تحکیم روابط رابطه آحاد جامعه از طریق باز کردن باب گفتگو مبتنی بر منطق و محبت در جهت تبیین حقایق و خنثی کردن فتنه دشمن در ترویج کشف حجاب و ایجاد شکاف اجتماعی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ