طرح «اطعام مهدوی » در استان بوشهر اجرا می شود

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح «اطعام مهدوی» با پخت ۵۰۹ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۴۹ هزار بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان برای توزیع میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا میری پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، با تاسی از سیره عملی ابوالایتام مولی علی (ع)، کمیته امداد با کمک خیرین و مردم نیک اندیش هم استانی، در جهت مساعدت به رفع بخشی از نیازهای معیشتی و نیازهای اساسی نیازمندان و خانواده‌های معزز مورد حمایت امداد، طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را در طول این ماه پر خیر و برکت انجام می‌دهد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: یکی از طرح‌های این نهاد فراهم آوردن زمینه اطعام و افطاری با شعار «اطعام مهدوی» برای نیازمندان و خانواده‌های معزز تحت پوشش است

وی گفت: در این طرح با استفاده از ظرفیت آشپزخانه‌هایی که توسط مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و هیأت‌ها ایجاد می‌شود، غذای گرم تهیه و سپس در بین خانواده‌های مورد حمایت توزیع می‌شود.

میری خاطرنشان کرد: با همت و همکاری مسئولان، خیران و نیکوکاران، از هم اکنون تا پایان ماه مبارک ۵۰۹ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: در طول ماه مبارک رمضان با دعوت از خانواده‌های مورد حمایت امداد (ایتام و نیازمندان) به تالارها و مساجد در ایام مناسبتی ماه مبارک مانند ایام شهادت، میلاد، لیالی قدر و … سفره ه‌های اطعام و افطاری برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: همچنین توزیع ۴۹ هزار بسته معیشتی شامل روغن، برنج، ماکارونی و نیازمندی‌های دیگر به ارزش هر بسته معیشتی یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است، که در طول ماه مبارک بین ۴۳ هزار خانوار توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، جذب بیش از چهار هزار و ۷۰۰ حامی برای ایتام را از دیگر برنامه کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد و گفت: هم اکنون هفت هزار فرزند یتیم و محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که چهار هزار نفر آنها هنوز بدون حامی هستند.

وی گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان با دعوت از حامیان نیک اندیش این تعداد از فرزندان بدون حامی دارای حامی شوند.

میری ضمن تقدیر و تشکر از نیات خیرخواهانه و مشارکت فعال مردم، خیرین و مسئولین در برنامه‌های ماه مبارک رمضان سال‌های گذشته، از همه مردم نیکوکار و نوع دوست دعوت کرد تا در پویش اطعام مهدوی، از طریق شیوه‌های اعلام شده این نهاد حمایتی را مساعدت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ