الهامی: به تماشاگران انزلی دست مریزاد می‌گویم/ ملوان باید بماند

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: ملوان تیم خوب و با اصالتی است و باید بماند چون آنها هویت فوتبال ما هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی سرمربی هوادار تهران بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: ابتدا بابت کنفرانس دیروز باید عذرخواهی کنم چون به ما اطلاع نداده بودند که باید بیاییم. سال نو و ماه مبارک رمضان را تبریک میگویم مخصوصا به مردم خوب انزلی و امیدوارم در ماه مبارک رمضان و عزیز همه مردم شاد و خوشحال باشند. در خصوص بازی باید ابتدا به مازیار زارع تبریک بگویم بابت این تیم خوبی که درست کرده و بازی خوبی که انجام می‌دهند. مازیار آینده فوتبال ماست و می‌تواند یک مربی خوب برای فوتبال ملی باشد چون همه شرایط یک مربی خوب را دارد.کلاس و وجاهت مربیگری را دارد و از نظر فنی هم ببینید تیمش چقدر خوب بازی میکند.

سرمربی هوادار اذعان داشت: ابتدا باید به تیمم تبریک بگویم چون فوتبالی که نیمه اول بازی خوب ، روان و با برنامه بازی کردیم و می‌دانستیم چه چیزی می‌خواهیم. نیمه اول ما بهترین نیمه اول تمام بازی های ما بود به بچه ها تبریک میگویم و دست تک تکشان را میبوسم. نیمه دوم با توجه به شرایط جوی و جمعیت خوب هواداری که به استادیوم آمده بود من امروز ملوان را زنده دیدم ملوان امروز فوق العاده بود. این ورزشگاه اصالت دارد و در سفره مردم است و ملوان از آن تیمهایی است که باید باشد ، صنعت نفت و تراکتور و نساجی فوتبال و هویت و اصالت ما هستند. تماشاگران ملوان ۹۰ دقیقه زیر باران تیمشان را تشویق کردند به تماشاگران خوبشان و تیم خوبشان دست مریزاد میگویم.

وی افزود: به نظر من موقعیت های ما بهتر و بیشتر بود شرایط تیمی ما نسبت به ملوان تا حدودی بهتر بود و نتیجه عادلانه بود ولی ۱۵ دقیقه پایانی ملوان خیلی خوب بود و فشار آورد و این هم طبیعی بود و از بچه های خودم بابت دفاع خوبشان تشکر می‌کنم.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ