زارع: مسبب این نتایج من هستم و باید پاسخگو باشم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: مسبب این نتایج ضعیف من هستم و باید پاسخگو باشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل هوادار تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خسته نباشید و تبریک میگویم به تیم هوادار آنها بدون شک مستحق برد بودند. نیمه اول خیلی خوب بودند و موقعیت های خوبی داشتند حقشان بود به پیروزی برسند. نیمه دوم درست است که توپ را در اختیار داشتیم اما موقعیت چندانی نداشتیم چون هوادار دفاع فشرده ای هوادار انجام داد چون نتیجه را گرفته بود و چشم به ضدحمله داشت.

وی افزود: در ادامه تغییراتی دادیم که بازی را به تساوی بکشانیم امام متاسفانه نشد ولی در مجموع مستحق باخت بودیم بدون شک و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تیم مقابل امروز تلاشش زیاد بود و با تلاش زیاد توانست پیروز بازی باشد. تمرکز بیشتری داشت و تبریک میگویم به آنها. متاسفانه روند بد ما همچنان ادامه دارد از همه عذرخواهی میکنم باید تلاشمان را بیشتر کنیم که بتوانیم از این اتفاقات خارج شویم مطمئنا بازی‌های سخت تری را در پیش داریم اگر بخواهیم در تمرینات و مسابقات فشار لازم را نیاوریم کار سخت می شود. به هر حال این بازی تمام شد باید برای بازی با پرسپولیس تلاش کنیم چون بازی سختی است .

سرمربی تیم ملوان تاکید گرد: به هرحال چیزی مشخص نیست و من هم حرفم را زده ام. چیزی که مسلم است این است که ابتدا باید لیگ را به اتمام برسانیم با رتبه خوب تا در مورد سال آینده مدیران و هیئت مدیره هستند و تصمیم میگیرند که چه اتفاقی بیفتد. خیلی هم درست نیست با توجه به نتایج بدی که رقم می‌خورد در خصوص سال آینده صحبت کنیم. فکر کنم باید اوضاع خودمان را امسال درست کنیم که نتایج خوبی نمیگیریم. مسبب این نتایج من هستم و باید جوابگو باشم باید کاری کنم از این نتایج خارج شویم مطمئنا این اتفاق میفتد و ببینیم با چه جایگاهی لیگ را به پایان می رسانیم.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ