تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در آینده نزدیک

اقتصاد ایران: پردیس- استاندار تهران از تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و جلسه‌ای که با حضور مدیران کل ادارات خدمات رسان استانی برای رفع موانع تحویل واحدها برگزار شد با اشاره به تعیین تکلیف باقیمانده مسکن مهر اظهار داشت: در جلسه امروز با حضور مسئولان ادارات و سازمان‌ها جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس در آینده نزدیک با برنامه جدید تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: افتتاح مرحله‌های ۵۸، ۵۹ و ۱۱ پردیس که حدود ۱۰ هزار واحد می‌باشد در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری و واگذاری قرار می‌گیرد.

استاندار تهران تاکید کرد: این تعداد واحد از تعهدات ۲۹ هزار واحد مسکن مهر دولت‌های گذشته است که در دولت سیزدهم تکمیل می‌شود و در فاصله باقیمانده تعهدات خدماتی باید انجام شود که در جلسه امروز تاکید شد تا فعالیت‌ها در زمان مقرر انجام شود.

فخاری سپس گفت: ۱۹ هزار واحد دیگر تا شهریورماه تکمیل می‌شود که اکنون حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در زمینه زیرساختی هم کسری‌ها و هم اختلافات بین دستگاهی وجود داشت که اختلافات مرتفع شد، همچنین در زمینه امور روبنایی به عنوان نیازمندی‌های عامه مردم از جمله مدرسه، بهداشت و درمان، امور انتظامی و غیره تاکید شد تا در زمان مقرر صورت گیرد.

وی به رفع نیازمندی‌ها و تأمین آب شرب و انشعابات آب اشاره کرد و افزود: از مسئولین قول گرفتیم که در زمان مقرر به تعهدات سازمانی خود عمل کند تا بین مردم شرمنده نباشیم و در فاصله کوتاه بتوانیم تعهدات را انجام دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ