رحمتی: داور شرایط بازی را خاص کرد

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی با مس از ابتدا که شروع شد تحت جریاناتی که تیم داوری رقم زد در یک شرایط بسیار خاصی دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی پس از تساوی مقابل مس کرمان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: اول از می خواهم در خصوص این استادیوم حرف بزنم که یاد آور خاطره هایی برای خود من بود. روز خیلی خوبی برای من بود. چرا که زمانی که در مس کرمان بازی می کردم 2 سال بسیار خوب را پشت سر گذاشتم و آن 2 سال در دوران بازیکنی من طلایی بود. من دیروز در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که امیدوار بودیم امروز گروه داوری قضاوت خوبی را در زمین داشته باشند و اشخاص موفق درون زمین باشند. فکر می‌کنم  بازی از ابتدا که شروع شد تحت جریاناتی که تیم داوری رقم زد بازی در یک شرایط بسیار خاصی دنبال شد. 

وی افزود: ما در جریان ابتدایی بازی یک به نابودی زودهنگام به نفع تیم مسی کرمان داشتیم که داور بازی در ۲ متری صحنه بودم پنالتی اعلام نکرد اما نمی‌دانم چه شد که کمک او با ایما و اشاره به او گفت که پنالتی شده است. بعد از آن بازی تا پایان نیمه اول در دست ما بود و مسلط بر بازی بودیم ما در نیمه اول می توانستیم به گل های بیشتری هم دست پیدا کنیم اما بازی مساوی شد. در نیمه دوم هم مثل کرمان با توجه به اینکه در خانه بازی میکرد و با توجه به کادرفنی خوبی که داشتند تعویض های خوبی را انجام دادند و همین باعث شد تا کنترل بازی را در دست بگیرند. در نیمه دوم با توجه به اینکه مس کرمان خوب بازی می کرد ما با ضد حملات موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امروز به نظرم کمک داور اول بازی نقش تعیین‌کننده‌ای در نتیجه این بازی داشت من در نیمه دوم پشت سر او بودم و تمام صحنه‌ها را با زاویه دیدها نگاه می‌کردم اما امیدوارم باز هم من اشتباه کرده باشم. کمک داور اول بازی تصمیمات درستی گرفته باشد اما من فکر می‌کنم اگر اشتباهات کمک داور بازی نبود ما می توانستیم در نیمه دوم در ضدحملات خودمان به گل هم برسیم.

رحمتی در ادامه در خصوص روند بازی شاگردانش در بازی امروز عنوان کرد: چیزی که امروز مرا آزار داد با توجه به بازی خوب شاگردانم آن زیاده خواهی را در تیم ندیدم، چه بسا که اگر از خود گذشتگی میکردند و حس جاه‌طلبی خود را داشتند امروز می توانستیم با سه یا چهار گل اختلاف پیروز میدان باشیم. در هر صورت به فرزاد حسین خانی که یک زمانی هم که بودیم تبریک عرض می کنم و همکارانش به گونه ای عمل کردند که تیم مس کرمان فاصله خود با تیم‌های پایین جدول را زیاد کرده است. قطعاً برای سال آینده هم در لیگ برتر فوتبال خواهند ماند و امیدوارم در سال آینده تصمیمات خوبی برای باشگاه مس کرمان گرفته شود که انشالله یک تیم قدرتمند را داشته باشند به یاد آن روزهایی که من خودم در این تیم حضور داشتم و فوتبال بازی میکردم بتواند سهمیه آسیایی کسب کند.

ادامه دارد...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ