‌راستینه: برای برخورد با بدحجابی مجلس در کنار دولت و قوه قضائیه است/ گناه و جرم مسئول بی‌تفاوت سنگین‌تر از مرتکب کشف حجاب است

اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت حجاب در سطح جامعه گفت: دولت و قوه قضاییه کشف حجاب و به طور کل با موضوع بدحجابی برخورد کنند و برای برخورد با بدحجابی مجلس در کنار دولت و قوه قضائیه است.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت حجاب در سطح جامعه گفت: دولت و قوه قضاییه کشف حجاب و به طور کل با موضوع بدحجابی برخورد کنند.

وی افزود: مجلس در برخورد با بدحجابی و مصادیق آن در کنار دولت و قوه قضائیه است و هر جا که ابهام و یا خلاف و یا نقض قانون وجود دارد دولت و قوه قضاییه می‌توانند لایحه آن را به مجلس دهند تا با تصویب قوانین جدید خلأهای قانونی در این حوزه رفع شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: متاسفانه مشاهده سکوت و بی تفاوتی عده‌ای از مسئولان در قبال مصادیق بدحجابی و ازجمله کشف حجاب هستیم که در این باره باید بگویم گناه و جرم مسئولی که در قبال کشف حجاب و بی تفاوت باشد و سکوت اختیار کند سنگین‌تر از کسی است که مرتکب کشف حجاب می شود.

راستینه خاطرنشان کرد: ۳۲ دستگاه در قبال مسئله عفاف و حجاب مسئولیت دارند و همه آنها باید از تمام ظرفیت خود برای السا و انجام کارهای فرهنگی برای تبلیغ و ترویج حجاب استفاده کنند.

وی افزود: در کنار برخورد قانونی با مصادیق کشف حجاب با مسئولینی هم که در قبال این موضوع سکوت اختیار می کنند و بی‌تفاوت هستند باید برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ما در آینده ای نزدیک ترک فعل ها و سکوت و بی تفاوتی مسئولینی که در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند در قبال کشف حجاب را در قالب ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس مورد رسیدگی و پیگیری قرار می‌دهیم و مصادیق تخلف از قانون را برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال خواهیم کرد.

پایان پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ