بازدید ۱۶ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهرستان گناباد

اقتصاد ایران: گناباد ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد گفت: حدود ۱۶ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شهرستان گناباد بازدید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید رضا محمودی قوژدی اظهار کرد: گناباد دارای دو اثر ثبت جهانی، قنات قصبه در سازمان فرهنگی آموزشی ملل متحد و نظام کشت زعفران مبتنی بر قنوات در فائو است که به باعث جذب گردشگران و مسافران زیادی در ایام نوروز شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد ادامه داد: این شهرستان دروازه ورود استان‌های جنوبی به خراسان رضوی است و از سویی تنها آثار ثبت جهانی استان در گناباد وجود دارد که این مزیت‌ها باعث شده مسافران زیادی را میزبانی کنیم.

وی تصریح کرد: میزبانی از زائران امام رضا (ع) برکتی است که نصیب این شهرستان شده که در همین راستا در ورودی استان خراسان جنوبی به رضوی در محل روستای نجم آباد موکب خادمیاران رضوی برپا و از مسافران استقبال شد که در این محل از ۲۵ اسفند تا ۸ فروردین روزانه از ۲ هزار نفر پذیرایی صورت گرفته است.

محمودی قوژدی گفت: برای گردشگران و مسافرانی که از گناباد خارج می‌شدند نیز برنامه داشته و موکب کربلا نیز در خروجی شهرستان مستقر شده و خدمات دهی داشته است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گناباد افزود: تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا میزبان شایسته‌ای برای زائران امام هشتم و مسافران نوروزی باشیم.

وی اظهار کرد: تا ۸ فرودین ماه ۹۴۸ نفر از هتل‌ها، ۱۰۷۹ نفر از بومگردی ها ،۷۰۵۵ نفر از اقامتگاه‌های موقت، در گناباد استفاده کرده اند.

محمودی قوژدی با اشاره به بازدیدهای نظارتی متعدد صورت گرفته تصریح کرد: حدود ۱۶ هزار نفر نیز از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی، قنات قصبه، روستای ریاب، موزه مردم شناسی و باستان شناسی گناباد بازدید داشته اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ