ستاد کل نیروهای مسلح: همه گزینه‌های دشمنان در برابر ایران ناتوان شده است/ عزیمت موفق به سوی ایران قوی، راز دشمنی نظام سلطه

اقتصاد ایران: ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت روز ۱۲ فروردین تاکید کرد: همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی دشمنان در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی دشمنان در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پیشرفت حیرت آور و عزیمت موفق به سوی ایران قوی باعث شده است که نظام سلطه از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از این بالندگی و اقتدار استفاده کند.

ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در این بیانیه تصریح کرده است: دشمنان و در رأس آن، رژیم تروریستی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با خیالی خام، تصور می‌کردند با ایجاد جنگ ترکیبی و نیز اردوکشی خیابانی به وسیله پیاده نظام خود و برهم زدن امنیت عمومی مردم، می‌توانند استحکام مردمی نظام را مورد تهدید قرار دهند، اما حضور میلیونی مردم با بصیرت، مقاوم و غیور ایران در راهپیمایی 22 بهمن، نشان داد محاسبات دشمن غلط بوده است.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

دوازدهم فروردین‌ماه یادآور روزی است که حضرت امام خمینی (ره) استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور را به انتخاب مردم واگذار کرد و ملت ایران که پیش‌ از این، در جریان مبارزات علیه بنیان‌های طاغوتی یک حاکمیت ظالم و موروثی، اراده انقلابی خود را به رخ جهانیان کشیده بود، با رای اکثریت و قاطع مردم، استقرار حاکمیت اسلام را تثبیت نمود و این‌گونه امام و امت در مسیری واحد، جمهوریت و اسلامیت نظام را به عرصه تحقق قطعی رساندند.
انقلاب اسلامی ایران بر مبنای هویت

الهی و نیز سازگاری تمام و کمال با فطرت‌های عالی انسانی از همان سپیده‌دم پیروزی، مورد اقبال آحاد انسان‌های آزاده در سراسر جهان قرار گرفته و روح معنویت، استقلال‌خواهی و ظلم ستیزی را در کالبد ملت‌ها دمیده است و به مدد همین مقبولیت و نفوذ معنوی در میان آزادگان جهان در نبرد با نظام سلطه شرایطی را رقم زد که در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است. 

پیروزی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر جبهه کور اهل سلطه، علاوه بر پایگاه مردمی، مرهون انفاس قدسیه امام راحل (ره) و رهبری حکیمانه و الهی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است که با احیای گنجینه ایمانی ملت بصیر ایران، کشور و مردم را ذیل پرچم اصل مترقی ولایت فقیه در برابر زنجیره‌ای از توطئه‌ها، ترفندها و نقشه‌های شیطانی و جنگ ترکیبی دشمن متحد کرده‌اند تا نصرت جمهوری اسلامی ایران در این مسیر، نصرت خدا باشد.

پیشرفت حیرت آور و عزیمت موفق به سوی ایران قوی باعث شده است که نظام سلطه از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از این بالندگی و اقتدار استفاده کند. از جمله در پاییز سال گذشته، دشمنان و در رأس آن، رژیم تروریستی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با خیالی خام، تصور می‌کردند با ایجاد جنگ ترکیبی و نیز اردوکشی خیابانی به وسیله پیاده نظام خود و برهم زدن امنیت عمومی مردم، می‌توانند استحکام مردمی نظام را مورد تهدید قرار دهند، اما حضور میلیونی مردم با بصیرت، مقاوم و غیور ایران در راهپیمایی 22 بهمن، نشان داد محاسبات دشمن غلط بوده است.

از این رو، می‌توان 22 بهمن 1401 را تصویری از رجوع به رأی مردم و در امتداد اولین انتخابات واقعی این ملت، یعنی همه‌پرسی 12 فروردین 58 دانست.

ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی و برکت پشتیبانی ملت شریف و قهرمان ایران و نیز تحت تعالیم فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بار دیگر با گرامی‌داشت یاد، نام، خاطره و آرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای همیشه جاویدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان والامقام همچون حاج قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی، یوم‌الله 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را به ملت آگاه ایران تبریک عرض نموده و شعار سال«مهار تورم و رشد تولید» در سال 1402 را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده و با عنایت خداوند متعال در جهت تحقق آن، تمام ظرفیت ها را بکار خواهد بست.

در طی چهار دهه گذشته یکی از سیاست‌های اصلی استکبار، جلوگیری از پیشرفت و از کار انداختن تولید کشور بوده است، اما تجربه به ما آموخته است که هر زمان مردم در صحنه حضور داشته اند، کارهای ناشدنی انجام و مشکلات بزرگ حل شده است.

رسیدن به آینده‌روشن و پیشرفت ایران اسلامی و حل همه مشکلات در عرصه‌های مختلف به امنیت فراگیر و همه جانبه نیازمند است، از این روی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صفی واحد و در کمال قدرت از استقلال، امنیت، منافع ملی و دستاوردهای عظیم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صیانت کرده و با آمادگی کامل، خود را همواره جان‌فدا و پشتیبان آرمان‌های انقلاب، نظام اسلامی و مردم عزیز ایران می‌داند.

پایان پیام/
 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ