مصدومیت‌ها دردسرساز شد؛

۸ هفته حیاتی برای بازیکن ایرانی در لیگ انگلیس

اقتصاد ایران: اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی تیم هال سیتی تنها هشت هفته فرصت دارد تا خودش را به این باشگاه برای فصل آینده تحمیل کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  تنها هشت هفته دیگر از بازی‌های هال سیتی در رقابتهای چمپیونشیپ انگلیس باقی مانده است و این تیم دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت. از طرف دیگر، خطر سقوط این تیم هم بسیار کم است اما هفته‌های پیش رو برای چند بازیکن سیتی از جمله اللهیار صیادمنش وینگر و مهاجم ایرانی این تیم حیاتی است.

وب سایت hulldailymail که از رسانه‌های نزدیک به باشگاه هال سیتی است در گزارشی از ۶ بازیکن این تیم نام برده است که احتمال دارد فصل بعد در هال سیتی نباشند.

یکی از این نفرات صیادمنش است که مدت زمان زیادی در این فصل مصدوم بوده و برای اینکه بتواند مدیران سیتی را برای ادامه کار در این تیم قانع کند، نیاز دارد خودش را در هشت هفته پایانی به خوبی نشان بدهد.

در این گزارش آمده است: «اللهیار شاید اسم تعجب برانگیز در این لیست باشد، اما پس از یک فصل آسیب دیدگی، این جوان ایرانی به پایانی قدرتمند نیاز دارد. وینگرها برای نحوه بازی روسنیر (سرمربی هال سیتی) بسیار مهم هستند و شکی نیست که اللهیار سرعت بالایی دارد. داشتن سرعت یک چیز است، توانایی استفاده و به نتیجه رساندن آن مهمترین عامل است. در هفته‌های پایانی، اللهیار و روسنیر امیدوارند که او بتواند پتانسیلی را که همه باور دارند نشان دهد.»

اللهیار یکی از نفرات مورد علاقه لیام روسنیر سرمربی سیتی است. لوسنیر بارها از بازیکن ایرانی خود به ویژه در زمانی که مصدوم بود، تمجید کرده است. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «اللهیار خوب است. او مرا بسیار خوشحال می‌کند. قبلاً به شما گفته‌ام، من همه آنها -بازیکنان- را دوست دارم، اما اللهیار پسر خاصی است.»

با این حال طبق گزارش hulldailymail، صیادمنش برای باقی ماندن در سیتی علاوه بر روسنیر، باید نظر مثبت مدیران باشگاه را هم به خود جلب کند. در ادامه مطلب این رسانه آمده است: «به همان اندازه که روسنیر این بازیکن ۲۱ ساله را به درستی دوست دارد، سیتی توانایی حفظ بازیکنانی را ندارد که حداقل برای ۳۰ بازی در فصل در دسترس نیستند و متأسفانه صیادمنش در این دوره در این دسته قرار گرفته است.»

این بازیکن ۲۱ ساله ایرانی فصل گذشته به صورت قرضی به هال سیتی آمد و در ابتدای این فصل، قرارداد قطعی و دائمی با سیتی امضا کرد. با این حال او فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و دو مصدومیت طولانی و بلندمدت او را از مسابقات بسیاری دور نگه داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ