زمینه رونق اقتصادی در شهرستان جدید میرآباد فراهم است

اقتصاد ایران: ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با وجود نعمت‌های طبیعی و موقعیت استراتژیک شهرستان تازه تاسیس میرآباد، اکنون زمینه توسعه و رونق اقتصادی این منطقه فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان سه شنبه شب در جمع شهروندان میرآباد در مسجد جامع افزود: وجود بیش از ۴۰ هزار هکتار جنگل، منابع طبیعی برخوردار و غنی و نزدیک شدن به مرز، این منطقه را به یکی از شهرهای مستعد در ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در استان تبدیل کرده که باید از آن بهره‌ی بیشتری برد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های عظیم زیست محیطی و ذخایر طبیعی مناسب در کنار سابقه طولانی تجارت به واسطه هم مرز بودن با کشور همسایه (اقلیم کردستان عراق) می‌توان آینده بسیار روشنی را برای شهر تازه تأسیس میرآباد تصور کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دولت نیز بر اساس اهداف و وظایف خود سعی در عدالت توسعه و گسترش خدمات و منابع در سطح استان دارد و روند تبدیل شدن میرآباد به شهرستان هم با همین سیاست و پیگیری فراوان به نتیجه رسید.

معتمدیان با بیان اینکه انتظارت مردم منطقه با تبدیل شدن میرآباد به شهر نیز بیشتر خواهد شد، گفت: ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای متناسب با شهر بودن میرآباد در دستور کار قرار گرفته و تلاش می‌کنیم در بخش‌های متخلف از جمله آبرسانی، مشکلات فاضلاب، راه‌های ارتباطی و روستایی انتظارات مردم را برآورده کنیم.

وی اضافه کرد: استقرار ادارت خدمات رسان با هدف کاهش فاصله محرومیت زدایی نسبت به سایر شهرهای استان هم یکی دیگر از برنامه‌های کاری ما در دوران پس از شهرستان شدن میرآباد خواهد بود که انشاالله موجبات رضایت مردم را فراهم کند.

معتمدیان با اشاره به اینکه مردم میرآباد از اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی در مقابل حمله‌های رژیم بعثی عراق ایستادگی کردند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روحیه جهادی اهالی این منطقه توانست بر توطئه‌های دشمنان قسم خورده این نظام غلبه کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ