۴۷ هزار بیمار به اورژانس بیمارستان‌های کردستان مراجعه کردند

اقتصاد ایران: سنندج- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان روز هفتم فروردین ۴۷ هزار و ۳۶۸ بیمار به مراکز اورژانس بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بهرام کندائی اظهار کرد: از این تعداد بیمار مراجعه کننده به مراکز درمانی، ۲ هزار و ۹۴۵ نفر برای ادامه مسیر درمان بستری و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: از اول تا هفتم فروردین، چهار هزار و ۴۳۱ بیمار به بیمارستان کوثر سنندج، چهار هزار و ۶۵۲ بیمار به بیمارستان بعثت، ۲ هزار و ۹۴ بیمار به بیمارستان توحید و ۵۱ بیمار به بیمارستان قدس مراجعه کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: در سقز ۲ هزار و ۱۴۸ بیمار به بیمارستان شفا و هزار و ۸۶۷ بیمار به بیمارستان امام خمینی (ره)، در دیواندره سه هزار و ۳۳۴ بیمار به بیمارستان امام خمینی (ره) و در دهگلان هم پنج هزار و ۵۵۲ نفر به بیمارستان شهدا مراجعه کرده‌اند.

کندائی یادآور شد: تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان شهید بهشتی قروه پنج هزار و ۳۱۵ نفر، صلاح‌الدین ایوبی بانه هزار و ۷۸۳ بیمار، بیمارستان رازی بانه هزار و ۲۸ بیمار و بیمارستان امام حسین (ع) بیجار هم سه هزار و ۲۰۸ بیمار بود.

وی افزود: در سروآباد ۹۲۴ نفر به بیمارستان شهید چمران، کامیاران سه هزار و ۶۲۱ بیمار به بیمارستان سینا و در مریوان سه هزار و ۹۹۱ بیمار به بیمارستان فجر و سه هزار و ۳۶۹ بیمار هم به بیمارستان بوعلی مراجعه کردند.

کندائی اظهار کرد: در همین مدت، در سنندج ۲۹۱ بیمار در بیمارستان کوثر، ۳۷۵ بیمار در بیمارستان بعثت، ۴۱۹ بیمار در بیمارستان توحید و ۲۸ بیمار در بیمارستان قدس، ۱۶۳ بیمار در بیمارستان شفا سقز و ۱۰۶ بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر بستری شدند.

وی با بیان اینکه در بیمارستان امام خمینی دیواندره ۱۴۵ بیمار و بیمارستان شهدا دهگلان هم ۱۳۶ بیمار بستری شدند، ادامه داد: تعداد بستری‌شدگان در بیمارستان شهید بهشتی قروه ۴۳۹ بیمار، بیمارستان‌های صلاح‌الدین ایوبی و رازی بانه به ترتیب ۷۳ و ۱۰۸ بیمار و در بیمارستان امام حسین بیجار هم ۱۹۶ بیمار بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: در سروآباد ۱۲ بیمار در بیمارستان شهید چمران، در کامیاران ۶۳ بیمار در بیمارستان سینا و در مریوان ۱۲۷ بیمار در بیمارستان فجر و ۲۶۴ بیمار در بیمارستان بوعلی بستری و مورد مداوا قرار گرفتند.

کندائی به انجام ۵۴۸ مورد جراحی بیماران در مدت مذکور در مراکز بیمارستانی استان اشاره کرد و افزود: کادر درمانی برای ارائه خدمات به این بیماران، ۳۸ هزار و ۶۴ ساعت، زمان اختصاص داد.

وی یادآور شد: در مدت اشاره شده در سنندج ۱۷۷ مورد جراحی در بیمارستان کوثر و ۶۶ مورد در بیمارستان بعثت، در سقز ۶۷ مورد در بیمارستان شفا و ۱۲ مورد در بیمارستان امام خمینی (ره)، در دیواندره ۲۵ مورد در بیمارستان امام خمینی (ره)، در قروه ۱۵ مورد در بیمارستان شهید بهشتی و در بانه ۲۷ مورد در بیمارستان صلاح الدین ایوبی و ۴۴ مورد در بیمارستان رازی انجام شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعداد جراحی‌های انجام شده در بیمارستان امام حسین بیجار را ۶ و بیمارستان سینا کامیاران را ۱۳ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد جراحی‌های انجام شده در بیمارستان فجر مریوان ۴۶ مورد و بیمارستان بوعلی این شهر هم ۵۰ مورد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ