چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: اهواز- معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان از ۱۸ فروردین ماه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم موسوی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از جمعه (۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲) در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این نمایشگاه بعد از نماز جمعه با حضور نمازگزاران، نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسئولان استانی برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته پذیرای علاقه‌مندان به حوزه قرآن و عترت است.

موسوی اضافه کرد: در این نمایشگاه نزدیک به ۱۰۰ غرفه مربوط به محصولات فرهنگی، صنایع دستی قرآنی، نرم‌افزارهای قرآنی و عفاف و حجاب است و ۳۰ غرفه به حوزه کتاب اختصاص داده شده و به صورت واحد، کتاب‌های فارسی و عربی حوزه قرآن و اهل‌بیت (ع) را از ناشران سراسر کشور جمع‌آوری کرده و به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با تقدیر از ستاد اقامه نماز جمعه و دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان برای همکاری در راستای برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت تصریح کرد: در بخش جنبی این نمایشگاه نیز محافل انس با قرآن، مراسم رونمایی از کتب قرآنی، تکریم از فعالان قرآنی، شب شعر قرآنی، شبی با شهدا و… برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه از کشور عراق در بخش‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، شهرداری و شورای شهر اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز میراث فرهنگی استان، ستاد کانون‌های مساجد خوزستان و… در این نمایشگاه همکاری خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ